English

شهردار اصفهان:

گزارش اقدام و عمل خود را به رهبر انقلاب ارائه می دهیم/ در اجرای اقتصاد مقاومتی شعارگونه عمل نکردیم

شهردار اصفهان گفت: قرار است گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرداری اصفهان را به صورت مجلد برای ارائه به شهروندان و مقام معظم رهبری در نظر بگیریم.

گزارش اقدام و عمل خود را به رهبر انقلاب ارائه می دهیم/ در اجرای اقتصاد مقاومتی شعارگونه عمل نکردیم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جمالی نژاد در حاشیه نشست خبری گزارش قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان اظهار کرد: اولین دستگاهی که در کشور قرارگاه اقتصاد مقاومتی را به سرعت پس از فرمایشات مقام معظم رهبری راه اندازی کرد شهرداری اصفهان بود.  

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ به اجرای اقتصاد مقاومتی در شهرداری اصفهان داشتیم، تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتخاب اسامی سالها قرار نیست تنها به صورت شعارگونه عمل کنیم، در نخستین ساعات پس از نامگذاری سال جاری در گلستان شهدای اصفهان هم قسم شدیم این موضوع را عملیاتی کرده و در پایان سال گزارش اقدام و عمل خود را ارائه دهیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: در حوزه های مختلف شهرداری اصفهان اقدامات شاخص بسیار زیادی در راستای تحقق شعار سال انجام داده که در این زمینه شورای اسلامی شهر نیز حمایت های بسیار خوبی از ما به عمل آورد.

وی با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید خود را در این زمینه مکلف بدانند، اضافه کرد: بسیاری از دستگاههای مختلف در کشور نیاز است بیش از این به شعارهای انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری توجه کنند.

جمالی نژاد گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها نهادهای مستقل عمومی غیردولتی بوده و مدیریت هزینه و درآمد را به صورت همزمان انجام می دهند اجرای اقتصاد مقاومتی در آنها نمود بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان حداکثر تلاش خود را برای به اجرا درآوردن شاخصهای اقتصاد مقاومتی انجام داد، تاکید کرد: برای اقدامات زیرمجموعه شهرداری در راستای تحقق شعار سال امتیازبندی های لازم  صورت گرفت تا نحوه عملکرد معاونتها و سازمانها در این موضوع مشخص شود.

شهردار اصفهان ابراز داشت: قرار است این اقدامات در شهرداری اصفهان را به صورت مجلد و برای ارائه به شهروندان و مقام معظم رهبری در نظر بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه