English

رئیس صنعت و معدن فردوس:

۳۱۶۸ واحد صنفی در شهرستان فردوس بازرسی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از صدور و تمدید 194 پروانه کسب در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: امسال 3 هزار و 168 واحد صنفی در شهرستان فردوس بازرسی شد.

3168 واحد صنفی در شهرستان فردوس بازرسی شد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد نعیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 3 هزار و 168 مورد بازرسی توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس انجام شد که در این راستا 40 واحد متخلف شناسایی و پرونده‌های آنان به ارزش 103 میلیون و 540 هزار ریال به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس گفت: در این مدت تعداد 24 مورد گشت مشترک با ادارات مرتبط و ناظر بر بازار با مشارکت فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، اتحادیه‌های صنفی در خصوص قاچاق کالا، حوزه آرد و نان و آژانس‌های تاکسی تلفنی، رستوران‌های میان راهی، پایانه حمل و نقل برگزار شده است.

وی بیان کرد: در 11 ماهه امسال 194 فقره پروانه کسب در شهرستان صادر و تمدید شده است که از این تعداد پروانه، 13 فقره برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان طبق ماده 79 قانون نظام صنفی صادر شده است.

نعیمی با اشاره به صدور این پروانه‌ها در سه رسته تولیدی، توزیعی و خدماتی افزود: از این تعداد پروانه صادره 44 فقره تولیدی، 116 فقره توزیعی و 34 فقره خدماتی است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردوس با اشاره به برگزاری منظم کمیسیون نظارت توسط این اداره تصریح کرد: امسال 10 جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی در شهرستان فردوس برگزار شده است که در این جلسات علاوه بر بررسی مشکلات اصناف در حوزه شهرستانی مسائلی از قبیل آئین‌نامه‌‌های داخلی اتحادیه‌ها، تراز مالی، پیش‌بینی بودجه اتاق و نرخ‌گزاری برای کالاها و خدمات با اولویت، مورد توجه کمیسیون قرار گرفته است.

وی یادآور شد: کمیته بازرسی کمیسیون نظارت شهرستان از اتاق اصناف و 10 اتحادیه زیر مجموعه، بازرسی و عملکرد اتحادیه‌ها و اتاق را در حوزه‌های مختلف از جمله آئین‌نامه صدور پروانه کسب و غیره مورد بررسی قرار داده و گزارش آن را جهت طرح در کمیسیون نظارت به دبیرخانه کمیسیون ارسال کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه