English

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی:

قانون‌شکنان در چهارشنبه‌سوری تا پایان ۱۳ فروردین زندانی می‌شوند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف3 میلیون و 403 هزار مورد انواع مواد محترقه پرخطر در استان خبر داد.

قانون‌شکنان در چهارشنبه‌سوری تا پایان ۱۳ فروردین زندانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی در جلسه پیان سال با اصحاب رسانه درخصوص کشفیات موادمحترقه چهارشنبه آخر سال گفت: بیش از 3 میلیون و 403 هزار مورد انواع مواد محترقه پر خطر در استان کشف که نسبت به مدت مشابه سال قبل 539 درصد افزایش را در حوزه کشفیات مواد محترقه صورت گرفته است.

وی افزود: 107 نفر قاچاقچی مواد محترقه در آذربایجان غربی دستگیر شده اند که در سال جاری شاهد افزایش 94 درصدی در دستگیری قاچاقچیان مواد محترقه بودیم که ارزش ریال مواد محترقه پرخطر مکشوفه 416 میلیارد و 739 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی فرماندهی انتظامی کشور شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی" برای سال 96 انتخاب شده که باید تمامی برنامه ریزی های نیروهای انتظامی در راستای تحقق این شعار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: چنانچه افرادی با استفاده از مواد محترقه عامل ایجاد رعب و وحشت به بهانه شادی در 4 شنبه سوری شود، همانند سنوات گذشته مجرم بوده و دستگیری فرد مجرم تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص کاهش وقوع سرقت در ایام نوروز گفت: از 25 اسفند تا 13 فروردین 96 تمامی افراد برای اسباب کشی منازل خود بایستی به کلانتری ها و پاسگاه های استان مراجعه و مجوز برای اسباب کشی منزل خود دریافت نمایند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه