English

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران:

تعداد اعضای شوراهای استان مازندران کاهش یافت

رئیس ستاد انتخابات مازندران از کاهش تعداد اعضای شوراهای شهر استان در انتخابات سال 96 خبر داد.

تعداد اعضای شوراهای استان مازندران کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در نشست مشترک ستاد انتخابات استان مازندران و هیئت نظارت بر انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رای مردم حق‌الناس و صیانت از آن تکلیف شرعی و قانونی است اظهار داشت: ناظران و مجریان انتخابات در سایه همکاری و تعامل می‌توانند انتخاباتی سالم و قانومند را برگزار کنند.

وی افزود: انسان‌های متعهد و شایسته باید به گونه‌ای عمل کنند که کارشان ماندگار و منشا اثر باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه همه دست‌اندرکاران امر انتخابات آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند، تصریح کرد: 99 درصد از شرکت کنندگان در آزمون انتخابات، نمره قبولی را کسب کرده و برای یک درصد دیگر مجریان انتخابات این آزمون مجددا برگزار می‌شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه تداوم آموزش‌ها، ضریب خطا را کاهش می‌دهد، به برگزاری مانور آماده‌سازی کاربران سامانه جامع انتخابات اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به قانون جدید تعداد شوراهای مازندران کاهش می‌یابد یاد آور شد: از فردا 25 اسفند انتخاب هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود.

یونسی با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات یک اصل مهم است، گفت: انتخابات شکوهمند، عزت آفرین و در کمال سلامت و امنیت است که موجب رضایت‌مندی مردم می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از به‌کارگیری 13 هزار نفر برای تامین امنیت انتخابات در استان خبر داد و عنوان کرد: همسان‌سازی هیئت‌های اجرایی دو انتخابات یکی از راهبردهای ما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه