English

استاندار ایلام خبر داد:

تصویب بازارچه‌های مرزی "چیلات" و "چنگوله" در دولت

استاندار ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها باید اصل نظام و توسعه استان محور فعالیتشان باشد، گفت: نمی‌شود رسانه‌ای از امکانات نظام و دولت استفاده کند و برعلیه نظام و دولت سخن بگوید.

تصویب بازارچه‌های مرزی "چیلات" و "چنگوله" در دولت

به گزارش خبرگزاری موج، «محمدرضا مروارید» در مراسم آغاز به کار سایت خبری تحلیلی فریاد با ابراز خرسندی از فعالیت یک پایگاه خبری جدید و تبریک به رسانه‌های استان، اظهار کرد: من قبلاً هم گفتم که مدتی نسبت به رسانه‌های مکتوب کم مهری می‌شد اما اکنون مردم دوباره به سمت آنها برگشته‌اند ولی در رابطه با پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنتی و کانال‌ها قضیه کمی فرق می‌کند.

وی ادامه داد: کانال‌های خبری و رسانه‌های اطلاع‌رسانی امروزی در دسترس، به عنوان فرصت‌هایی هستند که در برخی مواقع و موارد که در طول روز دسترسی به سایر رسانه‌ها مانند تلویزیون و نشریات ممکن نیست، تنها راه دسترسی به اخبار و آگاهی از رویدادها و حتی آگاهی از روزنامه‌ها از طریق اینترنت را فراهم می‌کنند تا همه به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشند.

استاندار ایلام گفت: اگر پایگاه خبری، مستقل باشد و از امکانات خویش استفاده و از عملکرد ما انتقاد کند ناراحت نمی‌شویم و اگر بنده تاکنون انتقادی نسبت به سایت یا نشریه‌ای داشته‌ام بیشتر متوجه رسانه‌هایی بوده که وابسته به خود ما بوده‌اند یعنی وابسته به نظام و دولت بوده‌اند و اینجاست که آدم ناراحت می‌شود که رسانه‌ای از امکانات نظام و دولت استفاده کند و برعلیه نظام و دولت سخن بگوید ولی اگر رسانه‌ای آزاد و مستقل باشد طبعاً در بیان انتقاد و نظر و نیز در زمینه دفاع از حقوق مردم هم آزادند.

مروارید با تاکید بر اینکه تندروی در هیچ جا و مکانی خوب نیست و اعتدال همیشه خوب است، گفت: امیدوارم کسانی که فعالیت پایگاه خبری فریاد را آغاز کرده‌اند اصل نظام و توسعه استان محور کارشان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه اخیر هیئت دولت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله به تصویب رسیدند، تصریح کرد: این خبر می‌تواند به عنوان خبر خوشی برای مردم استان و افتتاحیه این رسانه منعکس شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه