English

امام جمعه بوشهر:

شخصیت حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف تبیین شود.

شخصیت حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف تبیین شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان بوشهر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این جلسه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) از نظر علمی، اخلاقی، رفتاری، عرفانی، سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه ها الگوی مناسبی محسوب می شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری تصریح کرد: در راستای گرامیداشت تولد حضرت زهرا (س) شایسته است برنامه‌های جامعی هم در ابعاد تجلیلی و تعلیمی برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست گفت: ششمین جلسه ستاد با سه دستور کار میلاد الزهرا (س)، ایام نوروز و مسافران نوروزی و وضعیت سواحل و محور اعتکاف تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در زمینه توسعه فعالیت‌های دینی برنامه های مهمی در استان انجام شده و امیدواریم در این سه مناسبت پیش رو هم به خوبی انجام شود.

در ادامه این برنامه عبدالکریم گراوند، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در سخنانی بر لزوم الگوگیری از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و تبیین شیوه و روش زندگی ایشان تاکید کرد.

در بخش دیگری از این نشست نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر، ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی شرکت کننده به ارائه برنامه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

در خاتمه این جلسه پیام تبریک شورای هیئات مذهبی استان به مناسبت انتخاب امام جمعه بوشهر به‌عنوان چهره ماندگار بوشهر قرائت شد و با اهداء هدیه‌ای از ایشان قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه