English

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری:

روز تولد حضرت فاطمه (س) پرافتخارترین روز برای نام‌گذاری روز زن است

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گفت: جامعه‌ای پویا و سالم است که به زنانش بها بدهد، زنان مسلمان شایستگی و توانمندی‌های بسیاری دارند که باید در جامعه به‌درستی به رسمیت شناخته شوند.

روز تولد حضرت فاطمه (س) پرافتخارترین روز برای نام‌گذاری روز زن است

 به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گردید.

در این جلسه آذر خسروی مدیرکل امور بانوان با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها گفت: حضرت زهرا (س) افتخار خاندان نبوت است و روز تولد ایشان والاترین و پرافتخارترین روز برای نام‌گذاری روز زن و گرامیداشت مقام مادر است.

وی افزود: در کارگروه بانوان و خانواده توجه ویژه به ابعاد زندگی حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیه) به‌عنوان یکی از اسوه‌های برتر، امری ضروری است که در کارهای فرهنگی این کارگروه باید بر اساس این رکن حرکت شود.

وی در خصوص بزرگداشت مقام زن افزود: امسال با تصمیم معاونت زنان ریاست جمهوری هفته زن از روز 24 اسفند آغاز و به علت اینکه 29 اسفند پایان سال است این روز نیز آخرین روز هفته زن در نظر گرفته‌شده است که امیدواریم با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه و شایسته و ارائه برنامه‌های اثربخش وجدید و غیر تکرار، با ایده‌های نو که درشان و جایگاه زنان باشد بتوانیم گامی در راستای بزرگداشت مقام والای زنان و مادران عزیز برداریم.

خسروی در ادامه گفت: جامعه‌ای پویا و سالم است که به زنانش بها بدهد همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) با تمام وجود به فاطمه زهرا محبت و توجه داشتند که این نشان از جایگاه ویژه زن از نگاه اسلام است زنان مسلمان شایستگی و توانمندی‌های بسیاری دارند که باید در جامعه به‌درستی به رسمیت شناخته شوند.

در این جلسه اعضا به بحث و بررسی در خصوص بزرگداشت مقام زن و همچنین اقتصاد بانوان بی‌سرپرست در ایام نوروز و تخصیص غرفه‌های صنایع‌دستی به آن‌ها در مکان‌های تاریخی و تفریحی در ایام نوروز از سوی فرمانداری‌ها و شهرداری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه