English

ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۳۰ اسفند آغاز می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه به کار گرفته است.

ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر و روستا از 30 اسفند آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ دکتر رازانی در پنجمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های مختلف و مدیران ستادی برگزار شد؛ اظهار داشت: روز 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده، کشور شاهد برگزاری هم‌زمان دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

استاندار افزود: مسئولیت سنگین و حساسِ برگزاری انتخابات بر عهده وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌هاست و دولت تدبیر و امید تمام توان خود را به کار گرفته تا این دوره از انتخابات با سلامت کامل و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

این مقام عالی استان اظهار داشت: روند ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراها از 30 اسفندماه و در شرایطی که کشور در تعطیلات رسمی نوروز به سر می‌برد، آغاز می‌شود و همکاران ما در وزارت کشور کار ثبت‌نام داوطلبان شوراها را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت کشور نوروز بسیار پرکاری را پیش روی دارند اظهار داشت: وزیر کشور از مدیران خواسته است در بیشتر ایام نوروز در استان‌ها به حالت آماده و در دسترس باشند و به مسافرت‌های کوتاه بسنده کنند.

دکتر رازانی ادامه داد: فرایند برگزاری انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و ثبت‌نام از نامزدها نیز از اواخر فروردین‌ماه 96 به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: ستاد انتخابات استان تاکنون نشست‌های متعددی را با حضور مدیران ارشد استان، اعضای ستاد انتخابات و مسئولین کمیته‌های ستاد و فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار کرده است. در این نشست‌ها آخرین بررسی‌های کارشناسی پیرامون برنامه‌هایی که قرار است در مراحل مختلف فرایند برگزاری انتخابات انجام‌شده و همچنین تمهیدات لازم برای تهیه ابزارهای موردنیاز و تدارکات اندیشیده شده و هماهنگی‌های نهایی در حال انجام است.

این مقام عالی استان اظهار داشت: امیدواریم در 29 اردیبهشت‌ماه شاهد انتخاباتی سالم و رقابتی و با حضور گسترده و باشکوه مردم فرهیخته ایران اسلامی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه