English

معاون استاندار قم: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم، با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست، تصریح کرد:در تلاش هستیم تا با آگاهی بخشی به مردم زمینه لازم را فراهم کنیم تا افرادی در شوراها انتخاب شوند که تعهد و تخصص های لازم در بحث معماری و مدیریت شهری را داشته باشند.

معاون استاندار قم: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، احد جمالی روز دوشنبه در جلسه دیدار اعضای ستاد انتخابات استان قم با آیت الله علوی گرگانی، با بیان اینکه در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سالم ترین و شاخص ترین انتخابات را استان قم برگزار کرد، اظهارکرد: انتظار از استان قم نیز با توجه به جایگاه خاص آن در کشور همین است.


وی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قم همزمان با سراسر کشور افزود: طی دو ماه گذشته جلسات پی در پی برگزار می شود و ضمن رصد فضای سیاسی استان، تعاملات نظام مند و عقلانی با مجموعه های برگزار کننده و ناظرین انتخابات داریم.


جمالی با اشاره به مسئولیت اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور ادامه داد: وظیفه تایید صلاحیت و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری به عهده ی شورای نگهبان و در بحث شوراهای اسلامی شهر و روستا به عهده ی مجلس شورای اسلامی است.


وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست تصریح کرد:در تلاش هستیم تا با آگاهی بخشی به مردم زمینه لازم را فراهم کنیم تا افرادی در شوراها انتخاب شوند که تعهد و تخصص های لازم در بحث معماری و مدیریت شهری را داشته باشند.


رئیس ستاد انتخابات استان قم افزود: امیدواریم بتوانیم انتخاباتی برگزار کنیم که سرمایه اجتماعی قوی برای نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور ایجاد شود.


وی ادامه داد: قانون مداری و اخلاق مداری در انتخابات اولویت مهم مسئولان است و چنانکه رهبری فرمودند آرای مردم حق الناس است و مسئولان در این رابطه نهایت توجه را خواهند داشت.


جمالی تصریح کرد: ممکن است بداخلاقی هایی توسط برخی افراد صورت بگیرد اما مسئولان برگزاری انتخابات ضمن رعایت قانون برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و هیجان در تلاش هستند.


جمالی در پایان هدف از دیدار اعضای ستاد انتخابات استان با مراجع عظام تقلید را استفاده از از توصیه ها و نصایح ایشان، عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از این رهنمودها زمینه ی رضایت خداوند را فراهم کنیم.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه