English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

۹۹۴ تن پرتقال آماده عرضه به بازار شب عید زنجان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر 994 تن پرتقال در سردخانه های استان نگهداری می شود و آماده عرضه به بازار شب عیدر در استان زنجان است.

994 تن پرتقال آماده عرضه به بازار شب عید زنجان است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین جعفری ظهر دوشنبه در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان زنجان به تمهیدات انجام شده در خصوص توزیع کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز و سفید و شکر و برنج در استان اشاره کردو افزود: محصولات پروتینی گوشت مرغ منجمد در سردخانه ها موجود است.

وی از توزیع 43 تن گوشت مرغ منجمد از اول اسفند تاکنون به قیمت 5 هزار و 500 خبر داد و گفت: قیمت مرغ گرم 7 هزار و 500 است که نسبت به استان های مجاور پایین تر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: گوشت قرمز منجمد آماده توزیع به قیمت 22 هزار تومان و گوشت قرمز گرم هم به مقدار 14 تن وارد استان شده که به قیمت 27 هزار و 500 تومان است.

جعفری با بیان اینکه در مجموع 801 تن برنج در راستای تنظیم بازار در استان توزیع شده است، افزود: در حال حاضر 994 تن پرتقال در سردخانه های استان نگهداری می شودو پرتقال های مصری کیفیت دارد و امسال 400 تن سیب از باغداران داخلی خریداری و در سردخانه های استان موجود است و این پر تقالها از ترکیه، مصر وارد شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان به قیمت سیب در استان اشاره کردو گفت: 3 هزار و 500 تومانی سیب در بازار توزیع می شود و پیش بینی می شود تا سیب شب عید به قیمت 3 هزار تومان به فروش برسد.

جعفری با بیان اینکه شکر به قیمت 2 هزار و 880 تومان به فروش می رسد، گفت:در مرحله سوم هم برنج هندی به میزان 51 تن توزیع شده و در مرحله نخست 400 تن برنج هندی تامین به قیمت 3 هزار و 800 تومان به فروش رسید و در مرحله دوم برنج سفید به قیمت 2 هزار و 700 تومان به میزان 350 تن در استان به فروش رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه