English

بی‌بصیرتی و دوری از ولایت‌پذیری موجب انحراف از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اینکه نباید هیچگاه از ولایت‌پذیری غفلت کرد، افزود: غفلت، بی‌بصیرتی و دوری از ولایت‌پذیری موجب انحراف از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

بی‌بصیرتی و دوری از ولایت‌پذیری موجب انحراف از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج،حجت‌الاسلام ستار علیزاده در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات‌کل استان مازندران، اظهار کرد: امام‌زادگان مروجین تفکر بسیجی و ولایی در جامعه اسلامی بودند.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: تکریم مادران و به‌خصوص مادران شهدا بسیار با اهمیت است و باید این روز با اهمیت بیشتری پیگیری شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مادران شهدا را مدافعان مکتب فاطمی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب فاطمی، حسینی و علوی است.

این مسؤول با بیان اینکه خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) عامل اساسی انقلاب‌های دینی جهان بوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در قرن معاصر بزرگترین انقلاب قرآنی و ولایی بوده که سر منشأ آن تفکر و اندیشه حضرت زهرا(س) بوده است.

علیزاده یکی از محاسن کلام اهل بیت را فراگیر بودن و برای همه زمان‌ها بودن دانست و اضافه کرد: فرهنگ نورانی اهل بیت در آسمان جمهوری اسلامی می‌درخشد و این به برکت انقلاب اسلامی و رهبری رهبر معظم انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه نباید هیچگاه از ولایت‌پذیری غفلت کرد، افزود: غفلت، بی‌بصیرتی و دوری از ولایت‌پذیری موجب انحراف از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بسیجیان مخاطب فرمایشات حضرت زهرا(س) قرار دارند و در ولایت‌مداری باید از ایشان پیروی کرد، ادامه داد: مکتب علوی، نبوی و فاطمی می‌تواند انسان را از تمامی گرفتاری‌ها و گمراهی‌ها نجات دهد.

علیزاده با بیان اینکه مکتب حضرت زهرا(س) الگوی حقیقی، واقعی و قابل عمل در طول زندگی است، اضافه کرد: از لحاظ سیاسی، فرهنگ فاطمه(س) دفاع از مکتب ولایت بود و در این راه نیز موفق شد.

وی با بیان اینکه بسیج با تفکر و مکتب حضرت زهرا(س) ذره‌ای در مقابل ظلم و جریان استکبار و فتنه کوتاه نمی‌آید، تأکید کرد: بسیج مقابل جبهه استکبار قرار دارد و هیچگاه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه یکی از فرصت‌های معنوی انقلاب اسلامی قشر اثرگذار بسیج است، گفت: فرهنگ وقف باید با روحیه انقلابی و بسیجی و توسط قشرهای بسیج با نگاه انقلابی و اسلامی در جامعه ترویج داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه