English

امام‌جمعه کرمانشاه:

کم‌کاری تولیدات فرهنگی داخلی راه ضربات دشمن را هموار می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مهم‌ترین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی بیگانگان است.

کم‌کاری تولیدات فرهنگی داخلی راه ضربات دشمن را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علماء در نشست با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری  نزدیک به 25 سال است که  نسبت به تهاجم فرهنگی بیگانگان هشدار می‌دهند و دغدغه‌ای نیز مهم‌تر از آن نداشته‌اند.

وی گفت: امروز باوجود ابزارهای نوین اطلاعاتی همه تهاجمات گسترده فرهنگی دشمنان را می‌بینند که  برای انحراف و ایجاد شبهات خطرناک در جامعه ما از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی افزود:  در چنین شرایطی یکی از مهم‌ترین نهادهایی که می‌تواند با این تهاجمات گسترده مقابله کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید با فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار و کارشناسی شده جامعه را با تولیدات فرهنگی داخلی پر کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در نشست اخیر مجلس خبرگان فرمودند که اگر تولیدات فرهنگی داخلی کم و ناقص باشند، تولیدات فرهنگی قاچاقی کشور را پر خواهد کرد که ضربات سنگینی به کشور و مردم وارد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار امیدواری کرد، با معارفه حجت‌الاسلام رحیم جعفری به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و حضور یک روحانی در این پست، تحول و انقلابی در بحث ارشاد و فرهنگ استان ایجاد شود و سبب رضایت مردم متدین و شهیدپرور استان کرمانشاه شود.

رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این دیدار بر اهمیت تعامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اصحاب فرهنگ و هنر، نهادها و ارگان‌های فرهنگی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه