English

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان خبر داد:

گز و شیرینی برای نوروز گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان گفت: قیمت گز و شیرینی برای نوروز 96 در اصفهان گران نخواهد شد.

گز و شیرینی برای نوروز گران نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شریفی در خصوص وضعیت بازار گز و شیرینی در آستانه نوروز، اظهار داشت: مردم نگرانی بابت افزایش قیمت گز و شیرینی نداشته باشند چرا که تولیدات این صنف فصلی نبوده که با افزایش تقاضا، قیمت ها بالا رود.

وی با بیان اینکه شیرینی جزو کالاهای اولویت یک و کاملا نظارتی است، گفت: این محصول زیر نظر کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت گذاری و نرخ ها مصوب می شود.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان با تاکید بر اینکه در این ایام نظارت ها از واحدهای صنفی فروش گز و شیرنی افزایش می یابد، تصریح کرد: نظارت‌های چندگانه توسط بازرسان سازمان صنعت و معدن، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل مسافرتی قرار داریم، بازرسی نظارت گشت سیار تعزیرات حکومتی اصفهان به سرپرستی آقای بنایی در حال انجام است و در صورت هر گونه تخلفی با آن برخورد و حتی واحد متخلف پلمب خواهد شد.

شریفی با اشاره به اینکه 1200 واحد صنفی زیر نظر اتحادیه گز و شیرینی فعالیت می‌کنند و آمادگی خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز هستند، گفت: تمام تمهیدات لازم نیز پیش بینی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا بدون کم و کاستی محصولات موردنظر مشتریان در اختیار آنها قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان است، عموم مردم می‌توانند در صورت بروز و مشاهده تخلف با این شماره تماس حاصل کرده و گزارش خود را اعلام کنند.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی اصفهان  همچنین یادآور شد: خوشبختانه برای اولین بار از تاریخ 19 اسفند امسال در واحدهای صنعتی تولید گز اصفهان، قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی درج می شود.

وی در خصوص قیمت انواع شیرینی ها و گز عید که مورد استقبال مردم قرار می گیرد، گفت: قیمت شیرینی در واحدها مطابق کارشناسی صورت می گیرد و البته نرخ هایی که اعلام می شود، پایه قیمت است.

شریفی افزود: در حال حاضر در واحدهای صنفی قیمت گز پسته ای 28 درصد، 28 هزار تومان؛ گز پسته ای 18 درصد 20 هزار تومان و گز پسته ای 40 درصد، 36 هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه