English

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی دولت برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مازندران

استاندار مازندران گفت که 10 هزار میلیارد ریال طی برنامه پنجم توسعه کشور در بخش فناوری اطلاعات (آی تی ) و فناوری ارتباطات (آی سی تی) در این استان سرمایه گذاری شده است.

سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی دولت برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح در مراسم تجلیل از عوامل سرشماری نفوس و مسکن استان که با حضور رئیس مرکز آمار ایران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد ، افزود : این میزان سرمایه گذاری سبب شد تا استان مازندران در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن رتبه سوم کشور را از آن خود کند.

وی گفت:مازندران از استان های پیشرو در سرشماری اینترنتی بود و بر اساس اعلام مسئول ستاد سرشماری استان بیش از 61 درصد خانوارهای مازندرانی به صورت اینترنتی سرشماری شدند.

فلاح افزود:ستاد سرشماری نفوس و مسکن سهمیه مازندران را در طرح اینترنتی سرشماری 45 درصد و میانگین کشوری را 40 درصد در نظر گرفته بود.

میانگین محقق شده سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 در کشور هم 48.4 درصد اعلام شده است.

استاندار مازندران گفت: مردم مازندران ثابت کرده اند که در طرح های مشارکتی حضوری بسیار هوشمندانه دارند و در طرح سرشماری نفوس و مسکن هم با ایجاد یک موج عظیم در ثبت نام اینترنتی ، این هوشمندی را به اثبات رساندند.

وی افزود : یکی از شعارهای مهم رئیس جمهور در زمان انتخابات ، احیای سازمان مدیریت و برنامه برنامه ریزی بود که خوشبختانه آقای روحانی این شعارشان را عملی کردند و با جدی گرفتن آمار و سرشماری ، توفیقات بسیار ارزشمندی به دست آوردند.

استاندار مازندران ادامه داد : عملکرد تیم اقتصادی دولت بسیار ارزشمند بوده است که توانسته اند تورم بسیار وحشتناک را مهار کرده و به رشد هفت درصدی اقتصاد هم دست یابند.

فلاح اظهار داشت : برجام یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است که توانست گشایش های اقتصادی خوبی برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی افزود : اعتبارت مصوب کاروان تدبیر و امید به مازندران بیش از 90 درصد تخصیص یافته است.

فلاح بیان داشت: مازندران در ارائه تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را دارد و آن چیزی که برای ما بسیار مهم است، این است که در سال 96 علی رغم اینکه 2 انتخابات مهم در پیش است اما روند تولید، کار و اشتغالزایی بدون هیچ خللی باید ادامه داشته باشد و بتوانیم با تلاش همه در سال 96 به دستاوردهای خوبی در زمینه های اقتصادی، اشتغال و رونق تولید دست یابیم .

در مراسم تجلیل از عوامل سرشماری نفوس و مسکن مازندران در بابلسر از 198 تن از ماموران سرشماری تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه