English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم برای رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از برگزاری دو دوره کلاس آموزشی و توجیهی در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه گردشگری و استقبال از میهمانان نوروزی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان جهت رانندگان تاکسی خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با صنعت گردشگری و توریسم برای رانندگان تاکسی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی بابیان اینکه این دوره‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه برگزارشده است، افزود: در آستانه نزدیک شدن به عید نوروز و سال نو، لزوم آشنایی رانندگان تاکسی شهر کرمانشاه با فنون گردشگری و استقبال از میهمانان نوروزی ما را بر آن داشت تا به برگزاری چنین دوره‌های آموزشی اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دوره‌ها 80 نفر از رانندگان تاکسی آموزش‌های لازم را دیدند، گفت: در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی اعطا می‌شود.

سلیمانی افزود: این دوره‌ها در حول محور سه موضوع (مهارت‌های فردی و ارتباطی، مبانی و کلیات در حمل‌ونقل عمومی و مشتری مداری و نحوه برخورد با گردشگران) برگزار شد و شرکت‌کنندگان ضمن تبادل افکار، پیشنهادانی نیز در این زمینه مطرح نمودند و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی یادآور شد: بر این اساس تراکت‌ها و بروشورهای لازم تهیه و در اختیار رانندگان محترم تاکسی قرار می‌گیرد تا استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی به نحو شایسته به انجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه