English

تا پایان سال آینده صورت می‌گیرد؛

گازرسانی به ۴۰۰ واحد تولیدی قزوین

‌مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد: از سه هزار و 500 واحد تولیدی استان، 2 هزار و 400 واحد از گاز برخوردار هستند و تا پایان سال آینده، 400 واحد تولیدی دیگر نیز به جمع واحدهای گازدار استان اضافه خواهند شد.

گازرسانی به 400 واحد تولیدی قزوین

‌به گزارش خبرگزاری موج، نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اصحاب قلم و رسانه با هدف تشریح عملکرد 4 ساله دولت تدبیر و امید و همچنین ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال 1395 در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قزوین برگزار شد.

اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل این شرکت بابیان اولویت گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال آینده جمعیت روستایی استان که از نعمت گاز بهره‌مند هستند، از 79 درصد به 90 درصد افزایش یابد.

بوشهری بابیان اینکه امسال 59 روستا در استان به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند، اعلام کرد: تاکنون 377 روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که ظرف 2 سال آینده امیدواریم این مقدار به 608 روستا افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بابیان این مطلب که حداکثر تا 2 ماه آینده دو شهر معلم کلایه و رازمیان گازدار خواهند شد، خاطرنشان کرد: تاکنون 800 میلیارد ریال برای این پروژه عظیم گازرسانی هزینه شده است که با اتمام آن حدود 6 هزار خانوار در بخش‌های روستایی و شهری از این نعمت برخوردار خواهند شد.

بوشهری به وضعیت گازرسانی به واحدهای صنعتی قزوین اشاره کرد و افزود: از سه هزار و 500 واحد تولیدی استان، 2 هزار و 400 واحد از گاز برخوردار هستند و تا پایان سال آینده، 400 واحد تولیدی دیگر نیز به جمع واحدهای گازدار استان اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: در راستای توجه دولت تدبیر و امید به تقویت صنایع، ظرف چهار سال گذشته 569 واحد تولیدی استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که نسبت به دوره 4 ساله قبل از آن 25 درصد افزایش داشته است.

مفرد بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مصرف 4.4 میلیارد مترمکعبی گاز در استان قزوین در سال 95 اشاره و اعلام کرد: بیش از 50 درصد مصرف گاز استان مربوط به نیروگاه شهید رجایی است یعنی تحویل دو میلیارد 500 میلیون مترمکعب گاز در سال 95 به نیروگاه مذکور که این مقدار تحویل گاز در 25 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان با اشاره به مطلوب بودن وضعیت تحویل گاز در جایگاه‌های CNG سطح استان یادآور شد: هم‌اکنون 60 جایگاه CNG در استان قزوین فعال هستند و این شرکت آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی به‌منظور ایجاد جایگاه‌های جدید را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه