English

فرماندار مبارکه:

بقاع متبرکه مبارکه مکان ظرفیت میزبانی از مسافران را دارهستند

فرماندار مبارکه گفت: باتوجه به اقدامات انجام شده در بقاع متبرکه شهرستان مبارکه این اماکن متبرکه آمادگی پذیرایی از گردشگران مذهبی را دارند.

بقاع متبرکه مبارکه مکان ظرفیت میزبانی از مسافران را دارهستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، ذاکری اظهار داشت: مردم شهرستان مبارکه مردمی ولایی هستند که در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه و تکریم این بزرگواران همیشه پیشگام بوده و هستند.

وی افزود: با توجه به قرار داشتن بقاع متبرکه این شهرستان در موقعیت های جغرافیای مناسب و همچنین اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان امامزادگان تبدیل شده اند به قطب های فرهنگی و آمادگی این را دارند تا پذیرای گردشگران مذهبی و زائران این اماکن متبرکه از سراسر کشور باشند.

فرماندار مبارکه ادامه داد: با کمک خیرین و اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی همچون؛ ایجاد فضاهای سبز در جوار بقاع متبرکه، نصب وسایل ورزشی در کنار امامزاگان جهت مراجعه کنندگان و محیا کردن دیگر امکانات رفاهی در جوار بقاع متبرکه زمینه را برای تبدیل شدن بقاع متبرکه این شهرستان به مکان های مناسبی جهت پذیرایی از گردشگران مذهبی را محیا کرده اند به خصوص در ایام نوروز که فرصت بسیار مناسبی است برای استفاده مردم از این اماکن متبرکه جهت تجدید قوا و محیا شدن برای گذراندن یک سال جدید دیگر می باشند.

علی اصغر ذاکری در ادامه خاطر نشان شد: یکی از اقداماتی که فرمانداری شهرستان نیز در جهت تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در این شهرستان پی گیری کرده است ایجاد نمایشگاه های صنایع دستی در جوار امامزادگان این شهرستان است که خوشبختانه در مرحله اجرایی شدن قرار دارد و این موضوع یکی از دغدغه های فرمانداری بوده لذا باعث تقویت اقتصاد محلی و همچنین ایجاد اینگونه از مکان ها باعث زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را در شهرستان مهیا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه