English

نایب رئیس هیئت بسکتبال اهواز:

باید یک تیم بانوان از اهواز در سطح لیگ بسکتبال داشته باشیم

اهواز نایب رئیس هیئت بسکتبال اهواز گفت: یک تیم از شهر اهواز باید در سطح ملی در لیگ بسکتبال داشته باشیم و برای همین هم تقاضا داریم که مسئولان حمایت های بیشتری از این هیئت داشته باشند.

باید یک تیم بانوان از اهواز در سطح لیگ بسکتبال داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، فروغ شمالی نسب ظهر امروز جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال بانوان اهواز اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 6 تیم از یک اسفند شروع و هفته ای دو تیم به مصاف یکدیگر می رفتند. این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شده است.

وی افزود: در این سری از مسابقات تیم نظام مهندسی مقام اول، تیم بسکتبال اهواز مقام دوم و تیم حفاری نیز مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال اهواز تصریح کرد: مشکلات بسیاری داریم که از آن جمله می توان به فعالیت کم این هیئت در سطح شهرهای دیگر استان اشاره کرد.

شمالی نسب بیان کرد: با دست خالی تمرینات خود را ادامه و نسبت به برگزاری مسابقات مختلف اقدام می کنیم بنابراین از مسئولان شهری و استانی تقاضای حمایت های بیشتری داریم.

وی عنوان کرد: یک تیم از شهر اهواز باید در سطح ملی در لیگ بسکتبال داشته باشیم و برای همین هم تقاضا داریم که مسئولان حمایت های بیشتری را از هیئت بسکتبال اهواز داشته باشند.

در پایان از اعضای سه تیم برگزیده با اهدای جوایز، تقدیرنامه و کاپ تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه