English

با رویکرد تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری؛

سومین رویداد کارآفرینی استارتاپ دانشگاه رازی آغاز به کارکرد

سومین رویداد کارآفرینی استارتاپ دانشگاه رازی با رویکرد تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از 18 لغایت 20 اسفندماه سال جاری در دانشگاه رازی شروع بکار کرد.

سومین رویداد کارآفرینی استارتاپ دانشگاه رازی آغاز به کارکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی طلایی مدیر برگزاری رویدادهای کارآفرینی دانشگاه رازی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری سومین رویداد کارآفرینی استارتاپ دانشگاه رازی با رویکرد تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از 18 لغایت 20 اسفندماه سال جاری، اظهار داشت: سومین رویداد استارتاپ کارآفرینی این دانشگاه با همکاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان طی 54 ساعت در سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رویداد 110 نفر شرکت‌کننده مستقیم حضور دارند.

 مدیر برگزاری رویدادهای کارآفرینی دانشگاه رازی تصریح داشت: در روز اول برگزاری رویداد ایده پردازان ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و 10 ایده که بیشترین رأی را آورد به‌عنوان ایده برتر انتخاب می‌شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این رویداد خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی نحوه ارائه ایده و کارگاه آشنایی با مدل کسب‌وکار دو کارگاهی است که در این رویداد برگزار می‌شود.

طلایی تأکید کرد: ایده‌ی برتر درنهایت باید روی یک مدل کسب‌وکار اجرا شود و قابل‌اجرا باشد.

وی بابیان اینکه هیچ محدودیتی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد، یادآور شد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اصلی‌ترین مخاطبان این رویداد هستند ازآنجایی‌که این گروه انگیزه بیشتری برای ورود به بازار کاردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه