English

پیکر شاعر کرمانشاهی به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم 'احمد عزیزی' شاعر متعهد و ارزشی انقلاب روز بردستان مردم ولایت مدار و ارزشی کرمانشاه تشییع و در قطعه مقبره الشعرا باغ فردوس شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

پیکر شاعر کرمانشاهی به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر این شاعر انقلابی با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران کل و روسای ادارات و سازمان ها، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مردم فرهنگ دوست کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

در مراسم خاکسپاری مرحوم عزیزی، جمعی از شاعران، ادیبان و نویسندگان کشورمان نیز حضور داشتند و علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری کشور در وصف شعرها و نوع ادبیات شعری ادبی مرحوم احمد عزیزی سخنانی گفت و یادآور شد که مرحوم عزیزی یکی از شاعران محبوب و مورد توجه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

گفتنی است که رهبر معظم انقلاب در سال 1390 و در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) از وی عیادت و بر رسیدگی به وضعیت این شاعر آئینی تاکید کردند.

احمد عزیزی شاعر انقلاب که از پانزدهم اسفند ماه سال 1386 به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان بستری بود، عصر روز دوشنبه 16 اسفند در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه درگذشت.

وی آثار شعر و نثر ادبی متعددی دارد و شاعری با سبک منحصربه‌فرد است که این سبک به‌صورت مثنوی در کفش‌های مکاشفه او جلوه کرده ‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه