English

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان:

فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اصفهان

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه فروش اینترنتی بلیت‌های نورزی از اول اسفند ماه در اصفهان آغاز شده است، گفت: امسال هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم.

فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، صفاتاج درباره آمادگی پایانه‌های مسافربری استان اصفهان در آستانه نوروز اظهار داشت: تاکنون چندین جلسه هماهنگی و توجیهی با مدیران فنی پایانه‌های استان اصفهان برگزار شده و بیش از 150 مدیرفنی در شهرستان اصفهان با شرکت در این جلسه توجیهی آماده استقبال مطلوب از مسافران نوروزی در پایانه‌های استان هستند.

وی با بیان اینکه فروش اینترنتی بلیت‌های نورزی از اول اسفند ماه در اصفهان آغاز شده است، گفت: شروع پیش‌فروش در استان اصفهان به‌صورت اینترنتی از طریق بیش از 44 سایت اختصاصی شرکت‌های مسافربری و سایت‌های عمومی آغاز شده و از طریق بیش از 80 دفتر سطح شهر شامل 59 آژانس فروش و 59 دفتر مستقل و دفاتر شرکت‌های مسافربری در پایانه‌های مسافر به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه امسال هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداریم، اضافه کرد: به‌منظور تشویق مسافران به استفاده از ناوگان عمومی امسال افزایش نرخ ایام نوروز نداشته‌ایم و از سوی شرکت‌های مسافربری استان ظرفیت صندلی کافی برای تأمین تقاضای مسافران در انواع اتوبوس‌های vip و کلاسیک و ویژه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه اطلاعات فروش بلیت بیان کرد: امسال سامانه اطلاعات فروش بلیت به‌صورت آنلاین و نرم‌افزار قابل‌نصب برای مسافران برای اطلاع از زمان حرکت اتوبوس و انتخاب صندلی راه‌اندازی شده است و همچنین ظرفیت صندلی کودک نیز در اتوبوس‌ها ایجاد شده است.

صفاتاج با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته برای پیش‌گیری از نقص فنی و حوادث نوروزی گفت: همه اتوبوس‌های پایانه‌های استان اصفهان به سیستم سپه‌تن، سامانه پردازش تردد ناوگان، متصل هستند که به‌صورت آنلاین مسیر تردد و تمام تخلفات رانندگان قابل شناسایی و ردیابی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه