English

مدیر‌کل بنیاد شهید استان کرمان:

چاپ وصیت‌نامه ۱۰۶ شهید استان کرمان آماده رونمایی است

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه چاپ وصیت‌نامه 106 شهید استان کرمان آماده رونمایی است گفت: بیش از سه هزار دیدار با خانواده شهدا در کمتر از یک ماه در استان کرمان انجام شد.

چاپ وصیت‌نامه 106 شهید استان کرمان آماده رونمایی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به مناسبت 22 اسفند‌ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار‌ داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در 22 اسفند 1358 بنا به دستور امام خمینی‌(ره) تاسیس و شورای فرهنگ عمومی این روز را روز بزرگداشت شهدا نامگذاری کرد.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه این روز فرصت خوبی برای معرفی قهرمانان ملی است افزود: در روزهایی که مردم درگیر روزمرگی شدند این روز فرصت مناسبی است تا مردم بدانند که شهداء که بودند، چه کردند و چه اثری در فرهنگ و زندگی ما به جای گذاشتند.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه امروز هرچه داریم بواسطه سرمایه وجود این عزیزان است تصریح کرد: اگر اینها نبودند و نرفته بودند، خدا می‌داند که برای ما و انقلاب ما چه اتفاقی می‌افتاد.

وی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در دیدار با 160 فرزند شهید گفت: سردار خطاب به این فرزندان گفت ما به‌درستی می‌دانیم که پدران شما که بودند و چه تاثیری در جهان اسلام به جای گذاشتند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه تاثیرات مثبت معرفی و شناخت این قهرمانان و الگوها در روح و روان ما بسیار زیاد است افزود: در فضای آلوده تبلیغاتی دشمن که سعی در مسموم کردن جامعه دارد تاثیرات مثبت شناخت شهدا ما را بیمه و اثر آن را کم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا نیازی به دیدار و تجلیل و تقدیر ما ندارند گفت: ما به این دیدارها نیازمندتریم و در همین راستا از 22 بهمن‌ماه گذشته تا امروز با بیش از 3 هزار خانواده شهید در استان دیدار داشتیم و این دیدارها ادامه دارد.

حسنی‌سعدی با اشاره به برنامه‌های این ایام خاطر‌نشان کرد: کاشت درخت به دست 15 نفر از والدین شهدا به یاد شهیدان خود را در این روزها داشتیم.

وی از پخش 30 هزار برگه طراحی شده برای جمع‌آوری دلنوشته‌ای به شهدا تحت عنوان نامه‌ای به یک شهید خبرداد و افزود: غبارروبی گلزار شهدا با حضور دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از نورپردازی بی‌نظیر گلزار شهدا شهر کرمان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور گلزار شهدا شهر کرمان با کمک استاندار به طور ویژه نورپردازی شده است که از لحاظ نورپردازی و طراحی در کشور بی‌نظیر است.

وی از چاپ 2 هزار وصیت‌نامه شهدا استان کرمان در 20 دفتر خبر داد و تصریح کرد: دفتر نخست آن با چاپ وصیت‌نامه 106 شهید استان کرمان آماده رونمایی است.

حسنی‌سعدی با اشاره به ارادت خاص مردم کرمان به شهدا و مقام شهادت گفت: در تحقیقات به عمل آمده مردم کرمان بیشترین تعداد زیارت قبور شهدا را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه