English

فرماندار فریدن:

ایام نوروز فرصت مناسبی جهت توسعه گردشگری مذهبی است

فرماندار فریدن گفت: توسعه گردشگری مذهبی در بین مردم ایجاد شور و نشاط معنوی می کند و ایام نوروز فرصت مناسبی جهت توسعه گردشگری مذهبی است.

ایام نوروز فرصت مناسبی جهت توسعه گردشگری مذهبی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضایت اظهار داشت: بقاع متبرکه ملجا و مامن امنی برای مردم هستند که همواره مردم مومن کشور ما با توسل و استعانت از این گنجینه های معنوی توانسته اند تمدن اسلامی و شیعی خود را گسترش دهند.

وی افزود: یکی از مواردی که موجب تاثیرگذاری بیش از پیش این ستارگان آسمان ولایت و هدایت در فرهنگ و جامعه ما می شوند اطلاع رسانی صحیح و بازخوانی کرامات و همچنین شجرنامه های این بزرگواران برای عموم مردم است که در جذب مردم به این اماکن متبرکه نقش مهمی دارند.

فرماندار فریدن در ادامه به برنامه های فرهنگی که در جوار امامزادگان اجرا می شود اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی همچون آرامش بهاری که در ایام نوروز در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود می تواند در فرهنگ سازی و همچنین تاثرگذاری در ارتقاع روحیه اسلامی و انقلابی نقش مهمی را ایفا کنند که یکی از این موارد توسعه گردشگری با عنوان گردشگران مذهبی است.

کمال رضایت ادامه داد: بقاع متبرکه به خاطر داشتن امنیت چه از لحاظ مکانی و چه از لحاظ روانی می توانند یکی از بهترین انتخاب های مسافران جهت اقامت گزیدن و همچنین پرکردن اوقات فراغت آنان باشد که در این راستا باید بیش از گذشته برنامه ریزی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم را محیا کرد.

وی بیان کرد: توسعه گردشگری مذهبی در بین مردم ایجاد شور و نشاط معنوی می کند و ایام نوروز فرصت مناسبی جهت توسعه گردشگری مذهبی است.

فرماندار فریدن خاطر نشان شد: اداره اوقاف و امور خیریه می تواند از این فرصت استفاده نماید و با معرفی فرهنگ غنی وقف این سنت حسنه را بیش از پیش در بین مردم ترویج نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه