English

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

تمام تلاش ستاد انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: تمام تلاش ستاد انتخابات استان و شهرستان ها در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم،قانونمند همراه با آرامش، امنیت و مشارکت حداکثری است.

تمام تلاش ستاد انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ کرم محمدی در جلسه هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در محل استانداری برگزار شد، افزود: در حال حاضر 1825 شعبه اخذ رای در انتخابات پیش رو ، پیش بینی شده است.

وی افزود: هدف گذاری ستاد انتخابات استان بر این است که در انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 میزان برخورداری از پوشش همراه اول به 97 درصد برسد که این میزان در انتخابات سال92 ، 94 درصد و در انتخابات سال 94 نیز 96 درصد بود.

وی بیان داشت: بنا بر تاکید معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری و همچنین با توجه به تلاش مدیران ذیربط در حوزه مخابرات و فنآوری و اطلاعات ، شعب اخذ رای در استان از پوشش همراه اول حداقل به میزان 97 درصد برخوردار خواهند بود.

محمدی گفت: تمام تلاش ستاد انتخابات استان و شهرستان ها در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم،قانونمند همراه با آرامش،امنیت و مشارکت حداکثری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی