English

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

دو برابر شدن سرانه ورزشی اصفهان با مشارکت بخش‌ خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اخیراً در شهر اصفهان با اقدامات صورت گرفته و همکاری بخش‌ خصوصی در عرصه ورزش، سرانه شهر اصفهان نزدیک به دو برابر شده است.

دو برابر شدن سرانه ورزشی اصفهان با مشارکت بخش‌ خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سلطان‌حسینی اظهار کرد: رشد و توسعه یافتگی یک کشور در عصر امروزی، بستگی به سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در شاخص‌های مشخص آن کشور دارد.

وی افزود: تمام دنیا در این فکر هستند که جذب سرمایه‌گذار را حتی از کشورهای دیگری انجام دهند تا آن سرمایه‌گذار در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای آن کشور هزینه کند که در نتیجه اول از همه سود این سرمایه‌گذاری را مردم می‌برند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه چند سالی است که بخش خصوصی اقدامات خود را در بخش ورزش آغاز کرده است، تصریح کرد: قوانین متعددی در خصوص سرمایه‌گذاری‌های بخش‌های خصوصی وضع شده که یکی از این قوانین، قانون ماده 27 در راستای اقتصاد مقاومتی و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام بخش دولتی به بخش خصوصی است.

وی تأکید کرد: در استان اصفهان بیش از 50 پروژه ماده 27 شناسایی شده که اقدامات علمی و اقتصادی برای آن‌ها صورت گرفته، اخیراً نیز دو پروژه طالخونچه و پیست اسکی فریدون‌شهر به بخش خصوصی واگذار شد که این بخش‌ها به این پروژه‌ها از صفر تا صد ورود پیدا کرده‌اند.

سلطان‌حسینی با بیان اینکه هر زمانی که بخش خصوصی وارد عرصه‌ای شده، خدمات بهتر، با هزینه کمتری را به مردم ارائه داده است، ادامه داد: اداره ورزش و جوانان تمام راهکارهای خود را به کار گرفته تا تسهیلاتی را برای توسعه ورزش در استان اصفهان ارائه دهد.

وی در پایان در رابطه با سرانه ورزشی اصفهان ابراز کرد: اخیراً در شهر اصفهان با اقدامات صورت گرفته و همکاری بخش‌ خصوصی در عرصه ورزش، سرانه شهر اصفهان نزدیک به دو برابر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه