English

نجات زن جوان از میان دود و شعله های آتش

با تلاش ماموران آتش نشانی اصفهان زن جوان گرفتار در دود و آتش نجات یافت.

نجات زن جوان از میان دود و شعله های آتش

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: ساعت2:52دقیقه بامداد امروز با اعلام حریق ساختمان دو طبقه واقع در خیابان مشتاق به سامانه 125بلافاصله ستادفرماندهی اکیپ ایستگاه های 4و5، مدیر و افسر کشیک را به محل حادثه اعزام کرد.

شریعتی گفت: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه دوم ساختمان بودند که با توجه به وسعت دود و شعله اکیپ عملیاتی به دو گروه مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

وی افزود :با حضور به موقع اکیپ اعزامی خانم جوانی که در طبقه دوم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود  با اقدام سریع آتش نشانان از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد.

شریعتی خاطر نشان کرد: بانوی جوان که دچار سوختگی سطحی شده بودتوسط اکیپ اعزامی تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان انتقال داده شد، خوشبختانه حریق فوق تنها خسارت مالی در برداشته است.

وی در آخر افزود: حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به طبقه اول و هم چنین دیگر ساختمانهای مجاور جلوگیری بعمل آمد که میتوانست خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد وعلت حریق توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه