English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد :

رضایت ۸۵ درصدی مردم از سامانه ۱۹۷ پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه جلسات ملاقات مردمی مسئولان انتظامی در سامانه 197 باعث کاهش وقت و هزینه مردم و همچنین رسیدگی سریع تر به مشکلات آنان می شود از رضایت 85 درصدی مراجعان به این سامانه از رسیدگی به مشکلات خود طی سال جاری خبر داد.

رضایت 85 درصدی مردم از سامانه 197 پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت : سامانه 197 و دفتر نظارت همگانی پلیس یکی از مفید ترین و موثرترین رده های نیروی انتظامی به شمار می آید .

وی افزود: راه اندازی این سامانه باعث شده که به بسیاری از سوالات و ابهامات مردم در حوزه انتظامی و امنیتی پاسخ داده شده و کار به تشکیل پرونده در کلانتری ها و پاسگاه ها و دیگر یگان های انتظامی کشیده نشود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را یک سازمان پاسخگو در مقابل مردم می داند و از هرگونه انتقاد سازنده نیز استقبال می نماید گفت: هر هفته به شکلی منظم جلسات ملاقات مردمی مسئولان انتظامی در سامانه 197 مرکز استان و دیگر شهرستان ها برگزار می شود.

وی افزود: در همین زمینه طی سال جاری به مشکلات بیش از 15 هزار نفر در جلسات ملاقات مردمی استان به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شده است که 85 درصد مراجعان به این سامانه نیز از نحوه رسیدگی به مشکلات خود اعلام رضایت داشتند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه سامانه 197 باعث رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم و ارتقای سطح بهره وری و بهبود کیفیت عملکرد ماموران در رده های مختلف انتظامی استان شده است از تقویت این سامانه خبر داد و گفت: از شهروندان عزیز و حتی مسافران گرامی که به این استان سفر می کنند می خواهیم که با ارائه نظرات، پیشنهادات، تقدیر و انتقاد از عملکرد ماموران ما را در بهبود کار و خدمات رسانی بهتر به جامعه یاری دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی