English

معاون استاندار کرمانشاه:

مدیران برای رونق هر چه بیشتر مرزها تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: تشکیل میز عراق به منظور افزایش تجارت به صورت ویژه در دستور کار استان قرار دارد.

مدیران برای رونق هر چه بیشتر مرزها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مهندس رضا رحیمی در کارگروه توسعه صادرات کالاهای غیر نفتی استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، از برنامه های در دست اجر برای تشکیل میز عراق در استان با هدف کمک به روند افزایش به تجارت و صادرات خبر داد و گفت: مرز و تجارت و توسعه صادرات برای استان مهم و با اهمیت است و هر اقدامی که این روند را افزایش دهد مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی از سفر مسئولین وزات کشور به استان برای توجه بیشتر به موضوع تجارت استان خبر داد و گفت: امروز هئیتی از وزارت کشور به همراهی تعدادی از مدیران استان جهت بررسی مرزهای خسروی و سومار جهت تردد زوار و افزایش صادرات به کشور عراق سفر کردند بنابراین تمامی شرایط برای کمک به توسعه تجارت و تردد زوار از استان در حال فراهم شدن است.

وی با بیان اینکه تشکیل میز عراق به صورت ویژه در دستور کار استان قرار دارد بیان داشت: معاون محترم وزیر کشور با هدف توسعه تجارت در مرز موضوع تشکیل میز عراق در استان کرمانشاه را مطرح کرده اند و در استان کرمانشاه تمامی اقدامات لازم از جمله واگذاری فعالیت مرز پرویزخان به گمرک که یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده توسط استاندار محترم کرمانشاه می باشد، صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: علاوه بر کارهای انجام شده برای توسعه تجارت در مرزپرویزخان برنامه های اساسی نیز برای رونق هر چه بیشتر به مرز خسروی نیز در حال انجام است لذا همه باید تلاش کنند که مرزهای خسروی و پرویزخان منجر به رونق اقتصادی بیشتر برای مردم منطقه گردد.

مهندس رحیمی تصریح کرد: همچنین به توسعه تجارت در مرز سومار نیز توجه ویژه داریم و خوشبختانه طی یکسال گذشته اقدامات خوب و قابل توجهی در این مرز در راستای همدلی، همفکری و پیگیری و جدیت تمامی دستگاه های ذیربط صورت گرفته است.

وی گفت: تردد 200 الی 300 کامیون در روز در این مرز انجام می شود و با یک کار جمعی زیرساخت های لازم برای توسعه این مرز فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه