English

رئیس صنف صنایع دستی استان اصفهان:

بازار صنایع دستی اصفهان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است

رئیس صنف صنایع دستی اصفهان گفت: مسافران مطمئن باشند که بازار صنایع‌دستی، محیطی امن برای خرید اجناس مرغوب و شناسنامه‌دار خواهد بود.

بازار صنایع دستی اصفهان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شیردل  در رابطه با تمهیدات اتحادیه صنف صنایع‌دستی استان اصفهان در ایام نوروز گفت: اصفهان در نوروز 1396 نیز با بیشترین تنوع صنایع‌دستی در جهان، به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

وی افزود: سال جاری، سال بسیار بد و راکدی برای فروشندگان صنایع‌دستی و خصوصاً فروشندگان حاضر در میدان امام (ره)، بازار قیصریه و اطراف میدان بود و فروشندگان و تولیدکنندگان امیدوارند در سال جدید، اتفاقات به گونه دیگری رقم بخورد.

رئیس اتحادیه صنف صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به عدم افزایش قیمت صنایع‌دستی در ایام نوروز گفت: قیمت‌ها افزایشی داشته و حتی به خاطر رکود بازار، افزایش قیمت مواد اولیه و فشاری که بر هنرمندان وارد شده، برخی اقلام نیز کاهش یافته‌اند.

شیردل در ادامه با تشکر از بازرسی اصناف استان تأکید کرد: بازرسی اتاق اصناف استان در سال جاری حضور پررنگی در جمع‌آوری اجناس قاچاق در سطح و اطراف میدان امام (ره) داشت و در حال حاضر هیچ جنس قاچاقی در این بازارها یافت نمی‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: مسافران مطمئن باشند که بازار صنایع‌دستی، محیطی امن برای خرید اجناس مرغوب و شناسنامه‌دار خواهد بود و کلیه اجناس موجود در بازار، دارای برچسب قیمت هستند.

رئیس اتحادیه صنف صنایع استان اصفهان در رابطه با حضور بازرسان در میدان امام (ره) و بازارهای اطراف آن گفت: 31 بنر در رابطه با نحوه ارتباط با بازرسان اصناف در میدان و اطراف آن نصب شده تا تخلفات احتمالی به سرعت رسیدگی شود.

شیردل در خاتمه تأکید کرد: فروشندگان صنایع‌دستی بازار اصفهان، افراد بسیار شریف و با فرهنگی هستند و حضور بازرسان و اطلاع رسانی‌های مربوطه صرفاً برای اطمینان مسافران و افزایش اعتماد آن‌ها در راستای خرید اجناس اصل و ایجاد رونق در بازار صنایع‌دستی اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه