English

اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: همزمان با فرارسیدن سال نو ،طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان نطنز اجرا می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز

به گزارش خبرگزرای موج از اصفهان، حجت الاسلام مرتضی اکبری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری ۹۶ با حضور اعضای هیات امناء و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان، بر لزوم اجرای مناسب برنامه ها در ایام نوروز به خصوص مراسم اجتماع منتظران و اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان تاکید کرد.

اکبری گفت: همزمان با ایام نوروز و فرارسیدن سال نو طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان نطنز اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف نطنز پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، دفتر مشاوره، غرفه عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی برای کودکان، غرفه نقاشی کودکان و توزیع بسته‌های فرهنگی و جوایز در این غرفه ها را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان نطنز برشمرد.

وی گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، اجتماع منتظران ظهور در روز ۲۷ اسفند، برپایی خیمه های معرفت، اجرای مراسم ویژه تحویل سال به همراه قرائت قرآن در امامزادگان، اقامه نماز جماعت، برپایی ایستگاه سلامت، بزرگداشت روز ۱۲ فروردین و برپایی روز طبیعت از جمله برنامه های شاخص دیگر در طرح آرامش بهاری است.

اکبری افزود، طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در ۱۹ بقعه متبرکه و امامزاده شهر نطنز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری امسال برای نخستین بار در امامزادگان هفتاد و دو اولیاء و کعبه کوچک روستای وش نطنز برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه