English

برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند هدف دولت تدبیر و امید است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند در 29 اردیبهشت سال آینده هدف دولت تدبیر و امید است.

برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند هدف دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کرم محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: بی‌طرفی و حرکت بر مدار قانون وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر این امر ملی با همکاری و همدلی با هیئت نظارت تلاش خواهیم کرد سرافرازنه این انتخابات را انجام دهیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و عرصه‌ای است که می‌توانیم امنیت ملی را در سطح جهان افزایش دهیم.

محمدی اضافه کرد: مردم ثابت کرده‌اند که در روزی انتخابات با شور و شعور حاضر خواهند شد و هر آنچه که مردم صلاح دانستند ما وظیفه پذیرش آن را داریم.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به استقلال کشور، تمامیت ارضی، ارزش‌های جمهوری اسلامی عشق و علاقه دارند و قطعا همین مردم در اردیبهشت سال آینده باری دیگر شور و شعور و همبستگی ملی را نشان خواهند داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید فضایی ایجاد کنیم که همه کسانی که ملتزم به قانون اساسی هستند و این نظام را قبول دارند به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند و برگزاری نشست‌ها، سخنرانی‌ها و جلسات پرسش و پاسخ زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی