English

در عملیات ضربتی؛

۱۹ محل توزیع مواد مخدر در اصفهان منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام 19 محل توزیع و مصرف مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی که سحرگاه امروز در یکی از نقاط حاشیه نشین استان اجرا شد خبر داد.

19 محل توزیع مواد مخدر در اصفهان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: طرح مقابله با تشکیل برخی از محله ها به کانون جرم از ابتدای امسال در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در این زمینه نیز تا کنون سه مرحله طرح ضربتی پاکسازی با بکارگیری تمامی نیروها، امکانات و تجهیزات در سه منطقه آلوده استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: سحرگاه امروز چهارمین مرحله از این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر در پی درخواست مردمی در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد.

این مقام مسئول گفت: در این طرح تعداد 19 محل توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و افرادی که در این محل ها اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعدادی از معتادان ولگرد و پرخطر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند گفت: در این عملیات طی بازرسی از محل های توزیع مواد مخدر مبالغ هنگفتی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدربه همراه مقادیری انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و آلات و ادوات مصرف مواد کشف شدند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه طرح های پلیس در این زمینه ادامه دارد گفت: تمامی این نقاط زیر نظر و کنترل پلیس قرار دارند و هرگز اجازه نمی دهیم افراد مجرم و سابقه دار محله ای را به کانون جرم تبدیل کنند.

این مقام انتظامی با قدردانی از مشارکت و همکاری مردم در اجرای موفق این طرح اظهار داشت: از شهروندان می خواهیم نسبت به فعالیت های مشکوک و مجرمانه در محله خود حساس بوده و مراتب را در سریع ترین زمان از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه