English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان:

طرح نظارت برکیفیت خدمات گردشگری ویژه سفرهای نوروزی در اصفهان آغاز شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از اجرای طرح نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری ویژه سفرهای نوروزی از اول هفته جاری در این استان خبر داد.

طرح نظارت برکیفیت خدمات گردشگری ویژه سفرهای نوروزی در اصفهان آغاز شد

به گزارش موج از اصفهان، اله یاری در ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این اداره کل ویژه ستاد نوروزی افزود: تلاش داریم تا در نوروز 1396 خدمات به گردشگران نوروزی متنوع تر از سالهای گذشته ارائه شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور، طرح نظارت بر کیفیت خدمات ستاد سفرهای نوروزی استان اصفهان از روز گذشته ( شنبه ) توسط کارشناسان بخش های مختلف این اداره کل آغاز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: در این طرح، کیفیت خدمات ستاد سفر استان اصفهان در حوزه واحدهای اقامتی داخل شهرها، میهمان پذیرها، واحدهای اقامتی بین راهی، بناها و جاذبه های گردشگری مورد توجه است و بر آنها نظارت جدی خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، خدمات گردشگری واحدهای بین راهی اعم از سالن های پذیرائی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و ارائه خدمات به گردشگران در داخل شهرها تا نیمه اول فروردین سال آینده زیر نظارت کارشناسان این اداره کل انجام می شود.

اله یاری تصریح کرد: هماهنگی برای افزایش کیفیت خدمات شهری در داخل شهرها و هماهنگی با اعضای ستاد هماهنگی سفر در حوزه ارائه خدمات شهری جهت بهبود ارائه خدمات شهری به گردشگران و همچنین بهسازی و آماده سازی بناها و جاذبه های تاریخی بویژه در داخل شهر اصفهان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان قرار دارد.

استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

طی سال های اخیر، توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در استان اصفهان مورد توجه جدی قرار گرفته و 283 طرح گردشگری در این استان در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه