English

جشنواره فیلم حسنات در اصفهان گشایش یافت

ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات دیشب در اصفهان گشایش یافت.

جشنواره فیلم حسنات در اصفهان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رسول صدرعاملی با بیان اینکه بیش از سه هزار فیلم مستند، انیمیشن و شهروندی امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، افزود: هیاتی معتبر و سرشناس 127 فیلم را برای ارائه در جشنواره انتخاب کرد.

وی تاکید کرد: سرزمین ما تا کمتر از دو دهه قبل سرزمین شعر و ادبیات بود و امروز سرزمین سینماست، چراکه از هر خانواده ای یک یا دو نفر به فیلم و سینما در عرصه بازیگری و کارگردانی و نویسندگی علاقه مند است.

وی ادامه داد: امسال شاهد سختی‌های مسیر برای برگزاری این جشنواره بودم به نوعی که یک بار در شرف تعطیلی و یک بار تاخیر در اجرا قرار گرفت؛ اما دوستان و همیاران این جشنواره ایستادند تا آن را به پله ششم رساندند.

صدرعاملی گفت: تمام تلاش ما این است که جشنواره در پایتخت فرهنگی جهان سکوی پرتاب بهترین های عرصه سینمای ایران باشد، سینمایی که امروز دنیا به آن احترام می گذارد.

وی با اشاره به کسب جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی نیر گفت : فرهادی یک سینماگر جهانی است؛ دنیا به خمینی شهر بابت تولد فردی که با قصه های نو همه را مجذوب خود کرده است تبریک می‌گوید.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تصریح کرد: فرهادی از نسلی است که از آغاز دهه 60 تا پایان 70 که کسی سینما را باور نداشت و بسیاری از مسئولان از آن دوری می کردند برای سینمای ایران زحمت کشیدند، زحمتی که بر دوش بزرگانی کیومرث پوراحمد و امرالله احمدجو بوده است و امروز از دو نفر از این دو هنرمند عرصه سینما تجلیل می‌شود.

ششمین جشنواره ملی فیلم حسنات از 15 تا 18اسفند سالجاری با موضوع احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی