English

اخبار کوتاه استان مازندران

جرایم انتخاباتی در شعب ویژه قضایی استان مازندران رسیدگی می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه هرگونه جرم انتخاباتی از سوی دستگاه قضایی رصد و پیگیری می‌شود، افزود: قطعاً برای رسیدگی به پرونده های این حوزه، شعب ویژه ای تشکیل خواهد شد.

جرایم انتخاباتی در شعب ویژه قضایی استان مازندران رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری اظهار داشت: یکی از محورهای کاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در مرحله پیشگیری در هر انتخابات، پیشگیری از جرایم انتخاباتی است که هم اکنون مقدمات آن با مسئولیت معاونت پیشگیری دادگستری در مرکز استان فراهم شده و هماهنگی‌هایی نیز با برخی دستگاه‌های مربوط به انتخابات صورت گرفته است.

وی با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری در خصوص شاخص‌های اصلی انتخابات، سلامت انتخاباتی، رقابت در انتخابات، مشارکت حداکثری و امنیت انتخابات را از شاخص‌های اصلی مورد نظر ایشان در تمام انتخابات دانست و گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی مربوط به انتخابات، دستگاه قضایی در حوزه‌های پیشگیری، رسیدگی و برخورد قضایی اقدام می‌کند.

حمل ریلی 57 هزار تن گندم در استان مازندران

در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با پیگیری‌های انجام شده با راه آهن شمال کشور برای نخستین بار 57 هزار و 758 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: این میزان گندم از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استان‌های هرمزگان، یزد و اصفهان حمل ریلی شد.

سید محمد جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است؛ عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده‌ها و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه‌های سوخت از مهم‌ترین مزایای حمل و نقل ریلی است.

درگیری منجر به قتل در قائم‌شهر شد

دادستان عمومی و انقلاب قائم‌شهر از قتل فردی 27 ساله در این شهرستان خبر داد.حسین عشقی واسوکلایی افزود: گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری توأم با چاقوکشی منجر به قتل آقای "ج.ح" ، 27 ساله به دادسرای شهرستان قائم‌شهر واصل شد.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی بلافاصله همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و وضعیت صحنه جرم مورد بررسی قرار گرفت.

عشقی واسوکلایی گفت: بر این اساس برادر مقتول که همراه با وجود آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازو، در محل حضور داشته به عنوان متهم دستگیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه