English

امام جمعه یزد:

مأموریت دولت‌های تکفیری نمایش چهره نادرست از اسلام و تشیع است

یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت های دولت‌های تکفیری، نمایش نادرست از اسلام و تشیع است.

مأموریت دولت‌های تکفیری نمایش چهره نادرست از اسلام و تشیع است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در دیدار با مبلغان طرح یاس نبوی اظهار داشت: امروز مکتب تشیع بیش از هر زمان دیگری مورد حمله و هجوم دشمن واقع شده بر این اساس اجرای برنامه هایی با محتوای متناسب با فرهنگ شیعه ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که مکتب تشیع، مکتب شهادت طلبی، مبارزه با ظلم و ستم و ولایتمداری است بر این اساس اصل و اساس این مکتب را نشانه گرفته اند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمنان ما از همین روحیه شهادت طلبی، استکبارستیزی و ولایتمداری شیعیان آسیب های جدی خورده اند، بیان کرد: به همین دلیل است که دشمنان اسلام و تشیع، روح توحید و انسانیت را نشانه گرفته اند.

ناصری یادآور شد: تلاش و فعالیت گروه‌های تکفیری نیز در همین راستا است به نحوی که یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های دولت‌های تکفیری نمایش چهره نادرست از اسلام و تشیع است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید فضا برای پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در مورد مکتب اسلام و تشیع فراهم شود و مناسبت‌های مذهبی در این زمینه بسیار حائز اهمیت هستند.

ناصری با اشاره به سلطه صهیونیست‌ها بر منابع مالی مانند بانک‌های بزرگ و حضور در بزرگترین مراکز بورس جهانی گفت: آمریکا با توجه به توان مالی که در دست دارد، رسانه‌های جهانی را در اختیار گرفته و از طریق فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهد روح توحید، انسانیت و عمل صالح را از بین ببرد.

وی ترویج شبهات اعتقادی و فساد اخلاقی از طریق شبکه‌های مجازی را از ابزارهای دشمن برای تسلط بر روح و روان جوانان معرفی کرد و از بین بردن کانون مستحکم خانواده را یکی از مهمترین هدف‌های آنها دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه