English

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مبانی مهدویت در بین جوانان ترویج شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مبانی مهدویت در بین جوانان ترویج یابد، گفت: اقدامات مناسبی در عرصه مهدویت یزد انجام شده است.

مبانی مهدویت در بین جوانان ترویج شود

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست ستاد مهدویت استان یزد و هماهنگی ساخت زائرسرای یزد در مشهد و کربلا، با اشاره به ضرورت پیشگیری از به وجود آمدن انحراف در مبانی مهدوی جامعه، اظهار داشت: لازم است که اطلاعات لازم در زمینه مهدویت به جامعه به ویژه نسل جوان منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: در تمام استان‌ها وشهرستان‌ها مجمع مهدویت به ریاست ائمه جمعه هر شهرستان و مرکز استان تشکیل می‌شود تا در راستای ترویج مبانی مهدویت اقدامات لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: متاسفانه در طول تاریخ افرادی سعی بر سوء استفاده از عقاید مذهبی و مهدوی جامعه داشته و به دنبال ایجاد برخی انحراف‌ها در این عرصه بوده‌اند.

ناصری به تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با ترویج مبانی اصیل و درست مهدویت در جامعه گفت: لازم است که این اقدامات به صورت پررنگ در بین جوانان انجام شود.

امام جمعه یزد افزود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها انجام شد و شاهد هستیم که کارهای مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه یزد ادامه داد: گروه‌هایی هم که در ارتباط با مهدویت در نقاط مختلف شهر فعالیت می‌کنند هم کارهای خوبی انجام دادند و کم کم نتایج آن در عمل ظهور و بروز پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه