English

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه خبر داد:

اختصاص ۵۱ میلیارد اعتبار به محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: امسال با حمایت های فرماندهان ارشد سپاه 51 میلیارد تومان اعتبار در زمینه محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

اختصاص 51 میلیارد اعتبار به محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد مارانی شب گذشته در مراسم بهره برداری از 415 واحد مسکونی در محدوده 5 قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور در سالن اجتماعات تیپ حضرت علی اکبر(ع) شهرستان زابل، اظهار داشت: در 2 سال اخیر 4 هزار و 972 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه ‌در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، عمرانی و بهداشتی و درمانی در جنوب شرق ‌اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال با حمایت‌های فرماندهان ارشد سپاه پاسداران 51 میلیارد تومان اعتبار در زمینه محرومیت‌زدایی در استان سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

وی افزود: امروز توفیق داریم که بخشی از برنامه‌های سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور را در حوزه‌های مردم‌داری و مردم‌یاری در زمینه‌ها ی عمرانی اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به بحث حاشیه‌نشینی به عنوان یک معضل اساسی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معضل حاشیه‌نشینی به ویژه در شهرستان‌های زاهدان و چابهار بسیار جدی است که البته تاکنون اقداماتی از سوی سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در این مناطق انجام شده که باید افزایش پیدا کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان ماموریت اصلی سپاه تعریف شده، افزود: این پاسداری دارای ابعاد گوناگونی از جمله بعد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و دفاعی است.

وی بیان کرد: از سال 88 تاکنون 42 بیمارستان صحرایی با مجموع اعتبار 85 میلیارد تومان در مناطق مختلف جنوب شرق راه‌اندازی شده است که خدمات آنها کاملاً رایگان بوده و در این مدت بیش از 16 هزار عمل جراحی در این بیمارستان ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در 2 سال اخیر 3 هزار و 452 پروژه عمرانی از قبیل احداث جاده های روستایی، برق‌رسانی، آب‌رسانی و احیای قنوات توسط سپاه در روستاهای محروم منطقه جنوب شرق کشور اجرا شده است.

سردارمارانی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و 520 مورد اشتغال‌ ایجاد شده است، افزود: این میزان اشتغال زایی توسط پروژه‌هایی نظیر پرورش بلدرچین، پرورش شترمرغ و پرورش دام انجام شده است.

وی گفت: در 2 سال اخیر 121 هزار و 480 مورد بسته فرهنگی نیز توسط سپاه پاسداران میان مردم مناطق محروم جنوب شرق کشور توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه