English

امام‌جمعه مهر:

ملت ایران با آشوب‌گران و حامیان آنان آشتی نمی‌کنند

امام‌جمعه مهر گفت: ملت ایران با آشوب‌گران و سلطنت‌طلبانی که در روز عاشورای حسینی به امام حسین(ع) اهانت کردند آشتی نمی‌کنند.

ملت ایران با آشوب‌گران و حامیان آنان آشتی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام اصغر شاکری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با  اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مردمی که در لحظه‌های حساس مانند راهپیمایی 22 بهمن امسال به صحنه می‌آیند و آبروداری می‌کنند دارای مشکلاتی نیز هستند.

امام‌جمعه مهر ادامه داد: این مردم گرچه از بیکاری و اشتغال نابسامان و رکود اقتصادی گلایه دارند اما هوشیارانه و عاقلانه، کاری نمی‌کنند که دشمنان سوءاستفاده کنند.

شاکری بابیان اینکه عده‌ای بحث آشتی ملی را مطرح می‌کنند تصریح کرد: زمانی ملتی که همیشه درصحنه هستند، انقلاب و نظامشان را همراهی می‌کنند و  حماسه 22 بهمن را رقم می‌زنند چگونه عده‌ای به خود اجازه می‌دهند این‌گونه مسائل را مطرح کنند.

وی افزود: این ملت با آشوب‌گران و سلطنت‌طلبانی که در روز عاشورای حسینی به امام حسین (ع) اهانت کردند و در فتنه سال 88 به بسیجیان حمله‌ور شدند آشتی نمی‌کنند.

این مسؤول با اشاره به ادعای برخی کشورهای اروپایی مبنی‌بر اینکه برجام سایه جنگ را از کشور ایران دور کرد بیان داشت: این‌ یک ادعا و دروغ محض است و چگونه با کشوری که یال و کوپال دروغین آمریکا را ریخت و افسران متجاوزشان را در آب‌های خلیج‌فارس بازداشت کرد می‌خواهند وارد جنگ شوند.

امام‌جمعه مهر در پایان از نیروهای بسیج و مسؤولان و کمیته مدیریت بحران این شهرستان که در طول این هفته پرباران به مناطق مختلف آسیب‌دیده خدمات‌رسانی کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه مهر فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان گفت: گفتمان سپاه و بسیج گفتمان امام و رهبری است و هر شخصی بخواهد از هر تریبونی به مواضع سپاه و بسیج حمله کند بداند که به تفکرات مقام معظم رهبری هجمه وارد کرده است.

محمد رسول رضایی با اشاره به حضور باشکوه مردم شهرستان مهر در راهپیمایی جمعه گذشته اظهار داشت: روز 22 بهمن امسال این مردم برای نظام و انقلاب آبروداری کردند و باید در این روز بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تدابیر و اندیشه‌های امام و رهبری را تشریح کرد چراکه به‌واسطه‌ دلاورمردی‌ها و روحیه جهادی نشأت‌گرفته از اندیشه‌های امام بوده که این نهضت همچنان جاری است.

فرمانده سپاه ناحیه مهر بابیان اینکه کسانی که دارای روحیه انقلابی هستند عرصه‌ها برایشان فرقی ندارد، ادامه داد: امروز در هر عرصه‌ای که لازم باشد مردم آمادگی دارند.

رضایی با اشاره به اینکه گفتمان سپاه و بسیج گفتمان امام و رهبری است تصریح کرد: هر شخصی اعم از خواص و عوام بخواهد از تریبونی به مواضع سپاه و بسیج حمله کند بداند که به تفکرات مقام معظم رهبری هجمه وارد کرده است.

وی ادامه داد: امروز سردمداران یهود و آمریکا و مسؤولان آن‌ها امثال ترامپ در تلاش هستند که سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، اما رهبر انقلاب بارها از سپاه و بسیج حمایت قاطعانه کرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم است که باید این موضوع را با دقت مدنظر قرار دهیم که تفکرات ترامپ و نتانیاهو با تفکرات چه کسانی در کشور نزدیک است و چه کسانی امید به آمریکا و اسرائیل بسته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر بابیان اینکه بزرگ‌ترین قدرت نرم انقلاب اسلامی بی‌اعتمادی به آمریکا است بیان داشت: مواضع امام و رهبری در مورد آمریکا و استکبار شفاف است و امام به ما آموخت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمریکا شیطان بزرگ است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در سوریه و عراق پارک و آسفالت و ساختمان‌های چند طبقه بود اما نبود نیروهای ارزشی باعث شد 250 فرقه در این کشورها شکل گیرد و به جان انسان‌های بی‌دفاع و پارک و آسفالت بیافتند.

وی ادامه داد: داعش تا مرز 40 کیلومتری کشور ما نیز آمد و اگر نبود نیروهای سپاه و بسیج امروز بر سر ملت ما و پارک و آسفالت ما نیز همان‌گونه که بر مردم سوریه و عراق گذشته است بر مردم ما نیز تحمیل می‌شد.

فرمانده سپاه ناحیه مهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی گفت: ادعای کشورهای اروپایی مبنی‌بر رفع جنگ به‌واسطه برجام گفت: ما 38 سال با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی و تدابیر مقام معظم رهبری امنیت را برای مردم کشورمان خلق کرده‌ایم.

رضایی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امید است که از این ایام در راستای خودسازی و تقویت جبهه انقلاب استفاده کنیم و اجازه ندهیم عده‌ای بخواهند از این ایام بهره‌برداری انتخاباتی و تبلیغاتی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی