English

امام جمعه ریگان:

مسؤولان بی‌توجه از کنار بحران ریزگردها در ریگان عبور کردند/مسئول ریگانی مدافع فتنه جوان انقلابی را تهدید می‌کند

امام جمعه ریگان گفت: ریزگردها و توفان‌های شن زندگی مردم ریگان را مختل کرده است و مسؤولان استان برای مردم این شهرستان کاری نکردند و بی‌توجه از کنار این مساله عبور کردند.

مسؤولان بی‌توجه از کنار بحران ریزگردها در ریگان عبور کردند/مسئول ریگانی مدافع فتنه جوان انقلابی را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان به کودتای انگلیسی رضاخان در سال 12999 اشاره و اظهار کرد: انگلیس پس از جنگ جهانی اول به این نتیجه رسید که اگر بخواهد به منافع و منابع ایران دست یابد باید یک کودتایی را در ایران به‌وجود آورد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: انگلیس دو مهره اصلی برای کودتا در ایران انتخاب کرد که یک مهره سیاسی مذهبی و شخصی به نام سید ضیاء‌الدین طباطبایی و مهره دیگر که چهره نظامی داشت به نام رضاخان را انتخاب کرد.

رنجبر ماهانی افزود: دشمن همیشه برای کودتاها و جنگ نرم از نیروها و مهره‌های داخلی استفاده می‌کند و در فتنه بزرگ 88 که شبه کودتایی بود دشمن از مهره‌های داخلی استفاده کرد.

امام جمعه ریگان ابراز داشت: نخستین اقدامی که این دو مهره انجام دادند این بود که شخصیت‌های سیاسی که نفوذ در مردم داشتند از جمله شهید مدرس را دستگیر و زندان و به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: دشمن همیشه از بین ملت ایران مهره‌هایی را انتخاب می‌کند برای اغتشاش و براندازی نظام‌ و در فتنه 88 دو نفر که در میان فتنه‌گران و لیدر فتنه بودند اهل علم بودند و تحصیلات حوزوی و دانشگاهی داشتند که این افراد را دشمن به میدان آورد.

رنجبرماهانی تصریح کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که آن سد و مانعی که جلوی فتنه‌گران را گرفته در جنگ نرم ولایت است لذا ما گوش و دل و جان و زبانمان به گوش و زبان و چشم رهبر انقلاب است.

وی به دیدار ولی امر مسلمین با مردم آذربایجان اشاره و عنوان کرد: ایشان در این دیدار فرمودند، حضور منسجم و مقتدر و پر طراوت ملت در راهیپمایی 22 بهمن مایه آبروی نظام انقلاب و ایران شد.

امام جمعه ریگان ادامه داد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمدند و سنگ تمام گذاشتند و هر جا نظام و انقلاب به مردم نیاز داشته است مردم به صحنه آمدند و اکنون نوبت مسؤولان است که به صحنه بیایند و مشکلات مردم و گرفتاری‌های آنها را برطرف کنند.

وی با گلایه از مسؤولان استان ابراز داشت: ریزگردها و توفان‌های شن زندگی مردم ریگان را مختل کرده است و مسؤولان استان برای مردم این شهرستان کاری نکردند.
رنجبر ماهانی گفت: مسؤولان شهرستان خدماتی را برای مردم در این زمینه انجام داده‌اند که قابل انکار نیست اما گلایه ما از مسؤولان استان است که بی‌توجه از کنار این مساله عبور کردند.

وی گفت: مسؤولان استان شما نگاه تبعیض‌آمیز به شهرستان‌های استان داشتید و مردم از شما گلایه‌مند هستند شما در این توفان‌ها و ریزگردها به مردم ریگان توجه نکرده و احوال آنها را جویا نشدید.

رنجبر ماهانی با اشاره به طرح آشتی ملی عنوان داشت: ما کار به حزب و گروه نداریم، گفتمان ما گفتمان ولایت و رهبری است و فتنه‌گران بدانند که ملت ایران با کسانی که مشایعت کردن آتش زنندگان بیرق حسینی را سر آشتی ندارند.

امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی بین بنی‌صدر منافق و سیدمحمد خاتمی خائن هیچ فرقی قائل نیستند هر دو به نظام و انقلاب خیانت کردند.

وی گفت: چرا یک مسؤول شهرستانی یک جوان انقلابی که فتنه را محکوم می‌کند، تهدید کرده که از کار برکنارش می‌کنیم و به کسانی که از وحدت و انسجام جوانان انقلابی می‌خواهند سوء‌استفاده کنند، هشدار می‌دهیم که اگر بخواهید ادامه دهید جوانان انقلابی هم به شما و هم به فتنه‌گران سیلی محکمی می‌زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی