English

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

انهدام ۲باند بزرگ مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/هلاکت یک قاچاقچی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر و هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 688 کیلو مواد مخدر خبر داد.

انهدام 2باند بزرگ مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/هلاکت یک قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلند مدت ماموران انتظامی شهرستان سراوان و ایرانشهر از فعالیت قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی در جابه‌جایی مواد مخدر مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته‌ها تلاش و اقدامات شبانه‌روزی روز گذشته سه دستگاه خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند در محورهای فرعی جنوب استان شناسایی شد و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی پلیس، به صورت مسلحانه با آنها درگیر می‌شوند و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه شدید یک قاچاقچی به هلاکت رسید و سوداگران مرگ که توان مقابله با پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودروها از منطقه متواری شدند.

سردار رحیمی با اشاره به پاکسازی منطقه درگیری گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان یک تن و 50 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به انهدام یک باند مسلح سوداگران مرگ در شهرستان سیب و سوران گفت: در این عملیات، قاچاقچیان مسلح پس از اینکه در چتر اطلاعاتی یگان‌های پلیس قرار گرفتند با آنها درگیر شدند و پس از درگیری مسلحانه با به جا گذاشتن خودرو حامل 510 کیلوگرم تریاک و 128 کیلوگرم گراس از منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مسلح همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی