English

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت

برگزاری ۴۵۰ یادواره شهید در کردستان

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس سپاه کردستان گفت: امسال 450 یادواره شهدا در این استان برگزار شده است.

برگزاری 450 یادواره شهید در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج، علی کلوندی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد شهید و گرامیداشت روز شهدا در سنندج اظهار کرد: 21 اسفندماه در سپاه بیت‌المقدس و همه شهرستان‌های استان مراسم صبحگاهی به مناسبت روز شهدا برگزار خواهیم کرد و از خانواده شهدا نیز تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین به منظور تکریم شهدا و تقدیر از خانواده‌های آنان مراسمی که با حضور جامعه زنان استان برگزار می‌شود از مادران و همسران شهدا در این مراسم تجلیل خواهد شد.

* نواختن زنگ شهادت در مدارس شاهد کردستان

رئیس اداره امور شاهد آموزش و پرورش کردستان نیز همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای نواختن زنگ شهادت در مدارس شاهد استان را اعلام کرد و گفت: با مشارکت بنیاد شهید این آیین به صورت نمادین در یکی از مدارس شاهد سنندج برگزار می‌شود.

توفیق احمدی بیان کرد: همچنین اختتامیه یادواره شهدای دانش‌آموز را در شهرستان سقز و در ایام گرامیداشت روز شهید برگزار خواهیم کرد.

وی به ارسال انشا‌های دانش‌آموزان برای شرکت در مسابقه انشانویسی در خصوص شهدا اشاره کرد و گفت: از طریق سایت ایثار انشای دانش‌آموزان دریافت شده و درصورتی که بنیاد شهید لازم بداند آموزش و پرورش همکاری لازم را در ارزیابی انشاهای دانش‌آموزان انجام خواهد داد.

در این مراسم دبیر ائمه جمعه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز از آمادگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت روز شهدا در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام نادر رضایی بیان کرد: همه ما به شهدا مدیون هستیم و باید دین خود را با برگزاری برنامه‌های تکریم و پاسداشت از این عزیزان و خانواده‌هایشان ادا کنیم.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تاکنون هشت هزار و 500 دیدار از خانواده شهدا در منزل آنها را در سیستم خود ثبت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه