English

فرماندار صومعه‌ سرا:

نباید مردم را نسبت به دولت بدبین کرد

فرماندار صومعه‌ سرا گفت: اگر مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم مطمئناً نسبت به نظام بد عمل کرده‌ایم.

نباید مردم را نسبت به دولت بدبین کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی فتح‌اللهی در همایش بزرگ فجر انقلاب، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد و رخداد اجتماعی، سیاسی و انقلابی قرن است.

وی یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و افزود: انقلاب اسلامی به هیچ گروه و قشر خاصی تعلق نداشت. همه گروه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی دخیل بودند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه دانش‌آموزان، معلمان، بازاریان، روحانیت و غیره نقشی بی‌بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب برای جوانان و دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار امام خمینی(ره) در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر مدل کاریزمایی به جای اینکه حکومت را مبنا قرار دهد حکومت بر دل‌ها را اولویت خود قرار داد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نظر ماهیت و ایدئولوژی انقلابی اثرگذار بود، تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان ایفاگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند. معلمی شغل انبیاء و خدا اولین معلم انسان است.

وی به آیه«اقرا باسم ربک الذی خلق» اشاره و تصریح کرد: این آیه نشان از جایگاه والای علم و دانش است. آموزش کلید توسعه و پیشرفت در همه عرصه‌ها است. کلید توسعه و پیشرفت در دست معلمان و فرهنگیان است.

فتح‌اللهی با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا، جانفشانی و رشادت‌های رزمندگان است، ادامه داد: پایداری نظام و انقلاب مرهون رشادت‌های و جانفشانی‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان دشمنان است، افزود: خوشخبتانه با تلاش‌های صورت گرفته  اقدامات خوب و قابل رضایتی عمرانی، اقتصادی، اجرایی در کشور، استان و شهرستان صورت گرفته است.

فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه باید دستاوردها و خدمات دولت، مسئولین و نظام را برای مردم بازگو کرد، گفت: مسئولین حق ندارند مردم را مایوس و ناامید کنند. اگر مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم مطمئناً نسبت به نظام بد عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید در جهت خدمت به مردم گام برداشت، ابراز کرد: برای توسعه و آبادانی باید یک صدا بود. دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف و در تلاش برای نفوذ به کشور از این راه است.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه با هماهنگی، وحدت و همدلی می‌توان راه نفوذ دشمن را بست، اظهارکرد: در دهه‌ فجر شاهد افتتاح 161 پروژه با اعتبار هزینه شده 409 میلیارد تومانی در صومعه‌سرا می‌باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه