English

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

محور اصلی شورای معتمد پلیس، امنیت است

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: محور اصلی شورای معتمد پلیس، امنیت است. متغیرهای رفاه، آسایش، اصلاح محیط فیزیکی، اجتماعی و مشارکت مردم همگی در مقوله امنیت تاثیر گذار هستند.

محور اصلی شورای معتمد پلیس، امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در جلسه شورای معتمد پلیس، اظهار داشت: محور اصلی شورای معتمد پلیس، امنیت است. متغیرهای رفاه، آسایش، اصلاح محیط فیزیکی، اجتماعی و مشارکت مردم همگی در مقوله امنیت تاثیر گذار هستند.

وی افزود: در بحث امنیت سازمان پلیس و سیستم قضایی مسئولیت مستقیم دارند، در حالی که انتظارات افکار عمومی معمولاً متوجه پلیس است.

سرهنگ صیاد درویشی ادامه داد: هدف از تشکیل شورای معتمد پلیس، این است که از ظرفیت خود مردم استفاده کنیم، همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مکرر فرموده اند که هر کجا کاری به مردم سپرده شده نتایج بهتری حاصل شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بر لزوم افزایش دوربین های کنترل هوشمند شهری تاکید و آن را در ارتقای امنیت و نظم انضباط عمومی جامعه مهم ارزیابی کرد .

بخش عمده ای از جرایم در استان قم مربوط به جرایم خرد است

سرهنگ درویشی با اشاره به اهمیت این شورا در پیشگیری از جرم، تصریح کرد: بخش عمده ای از جرایم در استان قم مربوط به جرایم خرد است، بنابراین شورای معتمد پلیس می تواند نقش بی نظیری در حوزه امنیت، اجتماعی کردن فضای جرم و پیشگیری از وقوع جرایم ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه