English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خبر داد

فعالیت ۶۵۰ ایثارگر در رشته های مختلف ورزشی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: 650 ایثارگر استان به صورت مستمر در رشته های مختلف ورزشی و از اعضای تیم های ورزشی در استان هستند.

فعالیت 650 ایثارگر در رشته های مختلف ورزشی

به گزارش خبرگزاری موج از قم،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار داشت: 650 ایثارگر استان قم به صورت مستمر در رشته های مختلف ورزشی و از اعضای تیم های ورزشی در استان هستند.

وی افزود: جانبازان فعال ترین گروه های ایثارگری هستند که در تیم های مختلف در طول سال فعالیت نموده و صاحب مقام های ملی و بین المللی شده اند.

فعالیت 650 ایثارگر در رشته های مختلف ورزشی

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: فعال ترین رشته های ورزشی فوتسال جانبازان،‌ بسکتبال با ویلچر جانبازان، والیبال نشسته،‌ کوهنوردی،‌ دارت،‌ تنیس روی میز، ‌تیرو کمان و شنا می باشد.

فعالیت ایثارگران در 20 رشته ورزشی

وی اضافه کرد: هم اکنون ایثارگران در 20 رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند و توانستند با حضور موفق در عرصه های ملی و بین المللی خوش درخشیده و صاحب مقام های جهانی شوند، امسال شاهد صعود جانبازان به سوپر لیگ کشوری بستکبال با ویلچر و مدال آوری رزمی کاران ایثارگر باشیم.

هاشمی عنوان کرد: ورزش های همگانی نیز از دیگر حوزه های مد نظر است که با هدف ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به مناسبت های مختلف در رشته های کوهپیمایی ،‌دشت پیمایی و پیاده روی صورت می گیرد که حدود 3000نفر در طول سال از این برنامه ها استقبال می کنند  وی افزود: بیش از 70درصد مسابقات و تمرینات ورزشی در سالن ایثار توانبخشی استان انجام می شود و بخشی از این مسابقات و برنامه ها نیز به صورت مشارکتی با استانداری،‌ اداره کل ورزش و جوانان،‌ هیات جانبازان و معلولین و ‌بهزیستی و... انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه