English

دعوت امام جمعه قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه؛

حضور در صحنه پاسخی کوبنده به فتنه‌انگیزان است

امام جمعه قم با صدور پیامی به مناسبت 22 بهمن‌ماه تاکید کرد: در صحنه بودن مردم به‌خصوص نسل‌های جدید در مواقع گوناگون به رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، علاوه بر آنکه موجب امیدواری دوستان انقلاب است، پاسخی کوبنده به فتنه‌انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به‌شمار می‌رود.

حضور در صحنه پاسخی کوبنده به فتنه‌انگیزان است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با صدور پیامی از ملت ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت کرد، که متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّه مَثْنَى وَفُرَادَى (سبا،۴۶)

انقلاب اسلامی ایران که با قیام بزرگ‌مرد تاریخ، امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و حماسه ملت در ۲۲ بهمن‌ماه اولین ثمره‌ی خود را آشکار کرد، هرساله با حضور مردم، بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.

در صحنه بودن مردم به‌خصوص نسل‌های جدید در مواقع گوناگون به رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، علاوه بر آنکه موجب امیدواری دوستان انقلاب است، پاسخی کوبنده به فتنه‌انگیزان داخلی و دشمنان خارجی به‌شمار رفته و تداوم حرکتی است که شهیدان، پرچم‌دار آن بوده‌اند.

لذا از آحاد مردم بصیر و ولایت‌مدار دعوت می‌نمایم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخی درخور به یاوه‌گویان معاند داده و عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند و حماسه دیگری را به وجود آورند.

به امید آنکه قلب مقدس حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از این حضور حماسی خشنود گردد.

سید محمد سعیدی

امام‌جمعه و تولیت آستان مقدس قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی