English

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قم:

دست های مهربان در هر استان یک اثر ماندگار از خود به جای می گذارد

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قم گفت: دست های مهربان در هر استان یک اثر ماندگار از خود به جای می گذارد که نمونه بارز آن هنرستان 18 کلاسه کشاورزی شهرستان مراغه، احداث واحد درمان ویژه بیماران پروانه ای در ساری و... است.

دست های مهربان در هر استان  یک اثر ماندگار از خود به جای می گذارد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، اعضای بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه قم با آیت‌الله العظمی علوی گرگانی دیدار کردند، در این دیدار سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قم اظهار داشت: این بنیاد حدود 10 سال است که در کشور فعالیت می‌کند و دوازدهمین شعبه آن در شهر مقدس قم تأسیس شده است.

وی اذعان داشت: دست های مهربان در هر استان  یک اثر ماندگار از خود بجای می گذارد که نمونه بارز آن هنرستان 18 کلاسه کشاورزی شهرستان مراغه، احداث واحد درمان ویژه بیماران پروانه ای در ساری، ساخت پروژه بزرگ روبه اتمام مرکز آموزش و نگهداری کودکان اوتیسم در اصفهان، پروژه در حال ساخت دبستان  هوشمند در محمود آباد شیراز و... است.

خانم قنبری اظهار داشت: کمپین‌هایی برای حمایت از اقشار مستضعف راه اندازی شده و در سیستان و بلوچستان بیش از صد جهیزیه عروس تدارک و تحویل شده است، همچنین در واقعه تلخ زلزله کرمانشاه، کالاها و کمک رسانی‌هایی به مرکزیت شعبه قم به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شعبه‌ای در شهر مقدس قم تأسیس کرده و قصد داریم محلی را برای اشتغال و کسب و کار حلال برای زنان در قم داشته باشیم.

قنبری در پایان سخنان خود اظهار داشت: از بدو تأسیس تا امروز، حدود 100پرونده در شعبه قم تشکیل شده و در حال کمک رسانی به  آن‌ها هستیم و این آمار روزانه افزایش پیدا می‌کند، در تلاش هستیم تا در زمینه‌های خدمات درمانی، توانمندسازی مادران، روان‌شناسی، سبدکالا و کلاس‌های کمک درسی، خدمت‌رسانی کنیم.

آیت الله العظمی علوی گرگانی

در این دیدار حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی اظهار داشت: تقدیر و تشکر از زحمات شما دارم و امیدوارم در آینده بتوانید خدمات بهتری و بیشتری داشته باشید.

از سفارشات اسلام، مسئله سرپرستی فرزندان بی سرپرست است

این مرجع تقلید افزود: یکی از سفارشات اسلام، مسئله سرپرستی فرزندان بی سرپرست است و این کار بزرگی است که انسان بتواند خدمتگزار دیگران باشد به ویژه کودکان یتیم و خانواده های مستضعف و خداوند می فرمایند، مؤمن کسی است که در اموال خود چیزی را برای مستمندان قرار می دهد.

محرومان زبان گفتن و کمک خواستن ندارند

وی ادامه داد: محرومان زبان گفتن و کمک خواستن ندارند و سرپرستی این افراد اجر و پاداش زیادی دارد، هر ثروتمندی وظیفه دارد که سهمی برای کودکان و این قشر تخصیص دهد، عمل ائمه هم گویای همین مطلب است.

آیت‌الله العظمی علوی گرگانی افزود: تشکیل این بنیاد کار بسیار خوبی است و دلگرم باشید و خدمت و فعالیت خود را ادامه دهید و بیشتر کنید و امیدوارم در آینده بتوانید فرزندانی تربیت و تحویل جامعه دهید که شاید در پست و مقام های بالا هم بتوانند به کشور خدمت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه