English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

۵۰۰فقره وام مسکن برای ایثارگران تخصیص یافت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امسال تاکنون 500 فقره وام مسکن برای ایثارگران استان قم تخصیص یافته است.

500فقره وام مسکن برای ایثارگران تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه از این بین 41 نفر معرفی شده اند، ‌افزود: هم اکنون وام مسکن جهت حل مشکل ایثارگران به جانبازان 5درصد تا 70 درصد  و خانواده معظم شهدا  ارایه می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 2300 سهمیه برای استان قم مصوب شد که از این تعداد 1344 مورد تخصیص یافته،‌ 1258مورد به بانکهای عامل معرفی و 1086 فقره جذب شد.

سردار سید جواد هاشمی اضافه کرد: طبق دستور العمل سال 96، چنانچه ایثارگران مشمول که  تا سقف 15 میلیون تومان وام در گذشته اخذ کرده اند تا پایان سال 94 تصویه کرده باشند می توانند از وام مجدد خرید بهره مند شوند.

وی افزود: طبق آمارها مشمولین و واجدین شرایط اخذ وام در استان قم 20608 نفر هستند که از این تعداد 10211نفر وام گرفته و 10397 نفر نیز مانده است که از جامعه هدف 5 تا 70 درصد مجروحیت،‌والدین،‌ همسر و فرزند شهید،‌ فرزند جانباز 70درصد می باشند.

هاشمی ادامه داد: همچنین طبق قانون جانبازانی که تا سقف 40 میلیون تومان وام اخذ کرده اند و در حال حاضر تصفیه کرده اند می توانند از وام ساخت بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه