English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

باید نگاه مسئولان فرهنگی کشور نسبت به قم تغییر کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم : باید نگاه مسئولان فرهنگی کشور نسبت به قم تغییر کند تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ در کشور باشیم.

باید نگاه مسئولان فرهنگی کشور نسبت به قم تغییر کند

به گزارش خبرگزاری موج از قم ،سید موسی حسینی کاشانی در نشست صمیمی با جمعی از فرهیختگان فرهنگ و هنر و فعالان قرآنی قم که در حضور دبیر شورای فرهنگی کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد،  با اشاره به ظرفیت‌های دینی و فرهنگی استان قم اظهار داشت: باید نگاه مسئولان فرهنگی کشور نسبت به قم تغییر کند تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ در کشور باشیم.

وی از قطعی شدن تشکیل دبیرخانه‌های دائمی شعر آیینی و تئاتر دینی در قم خبر داد و افزود: در تلاش هستیم دبیرخانه دائمی فیلم معناگرا نیز در قم راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های دینی قم در جهت ترویج و ساماندهی هنر فاخر در استان گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه تصریح کرد: وجود حوزه‌های علمیه،مراجع تقلید و هنرمندان فرهیخته در استان فرصت مناسبی است که می‌تواند  منشأ خیرات و برکات زیادی در کشور و در ارتقاء فرهنگ دینی کشور بوده و باید با سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه در ترویج فرهنگ مناسب در جامعه تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه