English

نصب ۴۰۰عکس شهید دانش آموز و روحانی همزمان با آغاز سال تحصیلی در قم

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آغاز دروس حوزوی در 400نقطه از شهر قم تصاویر شهدای دانش آموز و روحانی نصب می شود.

نصب 400عکس شهید دانش آموز و روحانی همزمان با آغاز سال تحصیلی در قم

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از قم گفت : طرح نصب تصاویر شهدا که مورد استقبال مردم،‌خانواده شهدا،‌مسوولان ملی و استانی و به خصوص مراجع عظام تقلید بوده است،‌ از سال 93  به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران آغاز شده و در 400نقطه ثابت شهر قم تصویر شهدا نصب می شود.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای امسال تا کنون 2400تصویر شهید در سطح شهر قم نصب شده است.

سردار سید جوادهاشمی اضافه کرد: این تصاویر در قالب بنر در ابعاد دو در سه علاوه بر تصاویر و اسامی شهدا، برخی با وصایای شهدا نیز همراه است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم تاکید کرد: این طرح با هدف معرفی شهدا،‌ احیای فرهنگ ایثار و شهادت،‌ پیوند شهدا با نسلهای انقلاب،‌ تقویت ارتباط با شهدا،‌ تاکید بر حضور و نظارت شهدا بر اعمال و عملکرد ما و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و وظایف ما در قبال شهدا است.

سردار هاشمی خاطر نشان کرد: نصب تصاویر شهدا  به مناسبت های مختلف و در طول سال انجام شده که پیش از این نیز برای شهدای سادات استان 180 تصویر درایام عید غدیر و دهه ولایت در شهر قم نصب شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد:  تعداد شهدای دانش آموز استان 840 شهید و شهدای روحانی 280 شهید می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه